Napisano 15 Sierpień 200816 l Witam. Zrobiłem spliny zrzutów z przodu, tyłu i boku. Wiem jak je połączyc, ale... nie wiem jak to zrobic zeby jedno do drugiego pasowalo.
Napisano 15 Sierpień 200816 l Autor to wiem ale jak zaczynam przeswac na odpowiednie miejsca to srednio to wyglada ;/
Napisano 15 Sierpień 200816 l Coz. Polecam przejzec tutek o modelowaniu aut spline'ami, a tak naprawde to polecam przerzucic sie na polymodeling :)
Napisano 15 Sierpień 200816 l ...w maxie jest to raczej praca rczna - czyli traktuj swoje obrysy jako baze linii i wzor ich przebiegu - skopiuj obrysy i recznie ustawiaj linie w przestrzeni 3D bazujac na liniach wzorcowych - generalnie obrysowane bluprinty rzadko sie ze soba zgrywaja w 100% wiec musisz korzystac ze zdjec referencyjnych oraz wlasnej intuicji by dobrze poustawiac linie- to jest wlasnie modelowanie ;) - mozesz takze budowac model uzywajac metody polymodelingu (juz kolega mirach o tym wspomnial) - nie oznacza to bowiem ze to co zrobiles dotychczas jest stracona praca- wrecz przeciwnie- masz idealna baze ktora moze stanowic wzorzec dla ukladania polygonow- z wlaczona funkcja "snap" i parametrem "edges" (dostep do parametrow po kliknieciu prawym myszy na ikonie- taki synbol "3D" ) bedziesz w stanie ustawiac punky polygonow wzgledem odpowiednich widokow - polymodeling to tez praca reczna - bo na tym polega modeling ...nie wiem jak jest z funkcjami maxa w zakresie NURBS'ow - ostatnio nie zagladalem w te rejony maxa - ewentualnoscia jest plugin Power Nurbs, w ktorym pewnie jest mozliwosc tworzenia krzywych bazujacych na dwoch innych krzywych narysowanych jako widoki obiektu (taka funkcje posiada program Rhino)
Napisano 15 Sierpień 200816 l Autor Eco podziwiam twoj wysilek i wklad w tego posta ale polowy z tego co napisales nie rozumiem ;/ Jestem bardzo poczatkujacy, cos tam lapie ale to chyba za mało ;( PS: Moze na gg pogadamy?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto