Napisano 15 Sierpień 200816 l Witam. Niedawno zacząłem się interesować grafiką 3D i wykonywać swoje pierwsze proste projekty. W sumie to dopiero 2 dni, ale "dla chcącego nic trudnego" i tu się rodzi problem. Zacząłem już robić jako - takie proste modele, używać materiałów, jednak nie potrafię teksturować\mapować. Wiem jak włączyć Body Paint w Cinemie [ hehe :) ] i jak stworzyć siatkę rozłożoną na płaszczyźnie + używanie prostych brushy Nie wiem jednak jak tą siatkę, w przypadku bardziej skomplikowanego modelu np. młotka eksportować do Photoshopa i tam stworzyć własną teksturę\mapę i potem wyeksportować z powrotem do Cinemy , wczytać i nałożyć ową teksturę. Mniej więcej chodzi mi o stworzenie czegoś takiego do danego modelu: Bardzo prosze o pomoc. Moga być jakieś linki do tutoriali polskich/angielskich. Licze na was :) Edytowane 15 Sierpień 200816 l przez samborek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto