Gość nietopereek Napisano 19 Sierpień 2008 Share Napisano 19 Sierpień 2008 Nazwa gry : OpenWorms A więc tak poszukujemy grafika do stworzenia gry "klonującej" wormsy która będzie na licencji GNU/GPL. Na chwilę obecną projekt tworzy kilku programistów. Projekt openWorms jest próbą stworzenia darmowej gry strategicznej w oparciu o kultową grę Worms, przy wykorzystaniu biblioteki allegro. Stworzenie funkcjonalnej i grywalnej aplikacji jest celem nadrzędnym projektu, celem podrzędnym jest nauka umiejętności pracy w zespole z wykorzystaniem technik i narzędzi takich jak: modelowanie UML, programowanie obiektowe w c++, wykorzystywanie bibliotetek 3rd party, Subversion (SVN), Code::Blocks, gcc, argoUml oraz papyrus. Grupa wykonawcza skłąda się głównie z programistów oraz grafika. W toku prac zostanie wyłoniona osoba odpowiedzialna za efekty dźwiękowe. Gra będzie realizowana w technoilogii 2D ze wsparciem mysz, klawiatury oraz dźwięku. Projekt realizowany jest w celach edukacyjno – rozwojowo – rozrywkowych, korzystanie z gotowej aplikacji pozbawione będzie jakichkolwiek opłat. zadania które będzie wykonywał grafik: wykonanie postaci, broni, elementów mapy. oczekujemy, że gra będzie miała dużo pobrań w 1 miesiąc więc grafik też może na tym zyskać;] bowiem oczywiście będzie w menu w "autorzy" lecz także w dolnej części ekranu menu;] A tak myślę chyba zachęci kogoś ten tekst do udziału w takim projekcie. Kontakt : [email protected] gg : 3556503 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prrrszalony Napisano 19 Sierpień 2008 Share Napisano 19 Sierpień 2008 Jakieś namiary na forum/stronę/screenshoty/więcej info? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość nietopereek Napisano 19 Sierpień 2008 Share Napisano 19 Sierpień 2008 jeśli chodzi o stronkę to jest forum, ale teoretycznie nie jest używane bo wszyscy to albo irc albo gg piszą. http://openworms.lua.pl/ i projekt tutaj http://code.google.com/p/openworms/ screenshoty nie bo gra nie jest jeszcze pisana ponieważ trzeba większość w uml najpierw "wymodelować" i jak to będzie zrobione i będzie grafik to oczywiście bierzemy się za kod. Ale zamierzamy w tym tyg. zacząć menu, tworzyć pierwsze funkcje do gry itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi