Sfix1 Napisano 20 Sierpień 2008 Napisano 20 Sierpień 2008 Mam kilka zagadek które mnie lekko dręczą... Czy siatka gęby w środku powinna być zamknięta(w ten sposób że siatka dolnej wargi i górnej łączy sie tworząc wgłębienie jamy ustnej)? czy siatka powinna raczej kończyć sie za ustami w taki sposób że siatka każdej wargi ma swój koniec za wargą i tyle? Jak zamontować szczęke? Czy trzeba ją wymodelować osobno? potem wsadzić i przeskalować w stosunku do jamy ustnej? Czy należy rzeźbić w środku patrząc przez obiekt (see-trough)zamrożony? Wiem że do riggowania szczęki użyłbym chyba link X-form tak aby równo chodziła z ustami...troche to skąplikowane bo jeszcze dochodzi język który też należy zrigować. Czy mógłby mi ktoś doświadczony w tych kwestiach odpowiedzieć na te na pozór trudne pytania?????
JmTm00 Napisano 20 Sierpień 2008 Napisano 20 Sierpień 2008 Po pierwsze ustalmy jedno: Jezeli robisz to do stilla to nawet w PS-ie mozesz domalować jamę ustną, Jezeli do animacji to są dwie rzeczy: Wszystko zalezy od tego jak bardzo podjedziesz kamerą pod zęby ;) Ja proponuje tak: Robisz głowęrazem z wymodelowaną japą w środku (czyli siatka nie konczy sie za wargami ale obejmuje całą jame) domodelowujesz zęby...skalujesz positionujesz, mergujesz górne zeby do kosci czaszki, dolne zaś do kosci zuchwy...modelujesz język skalujesz positionujesz dodajesz kosci do jezyka, i te kosci linkujesz z koscmi czaszki. Ja odradzam modelowanie przez see-through, jest zwyczajnie niewygodne skopiuj glowe, wywal wszystko z niej oprócz np: dziąseł i wtedy modeluj...no chyba ze lubisz przez see-through Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się