Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam kilka zagadek które mnie lekko dręczą...

Czy siatka gęby w środku powinna być zamknięta(w ten sposób że siatka dolnej wargi i górnej łączy sie tworząc wgłębienie jamy ustnej)? czy siatka powinna raczej kończyć sie za ustami w taki sposób że siatka każdej wargi ma swój koniec za wargą i tyle?

 

Jak zamontować szczęke? Czy trzeba ją wymodelować osobno? potem wsadzić i przeskalować w stosunku do jamy ustnej?

Czy należy rzeźbić w środku patrząc przez obiekt (see-trough)zamrożony?

 

Wiem że do riggowania szczęki użyłbym chyba link X-form tak aby równo chodziła z ustami...troche to skąplikowane bo jeszcze dochodzi język który też należy zrigować.

 

Czy mógłby mi ktoś doświadczony w tych kwestiach odpowiedzieć na te na pozór trudne pytania?????

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Po pierwsze ustalmy jedno: Jezeli robisz to do stilla to nawet w PS-ie mozesz domalować jamę ustną, Jezeli do animacji to są dwie rzeczy: Wszystko zalezy od tego jak bardzo podjedziesz kamerą pod zęby ;) Ja proponuje tak: Robisz głowęrazem z wymodelowaną japą w środku (czyli siatka nie konczy sie za wargami ale obejmuje całą jame) domodelowujesz zęby...skalujesz positionujesz, mergujesz górne zeby do kosci czaszki, dolne zaś do kosci zuchwy...modelujesz język skalujesz positionujesz dodajesz kosci do jezyka, i te kosci linkujesz z koscmi czaszki.

 

Ja odradzam modelowanie przez see-through, jest zwyczajnie niewygodne skopiuj glowe, wywal wszystko z niej oprócz np: dziąseł i wtedy modeluj...no chyba ze lubisz przez see-through

 

Pozdro

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy