Skocz do zawartości

Jak Wprawic w ruch jakis Obiekt ??

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DJ Vortexxx
Napisano

Na początek powiem ,że jestem baaardzo zielony w tym ale bawie sie maxem czasem próbuje zrobic cos z jakiegos tutoriala no i robie znaczy próbuje zrobic Twistera wiec daje helix i tam jakies parametry + spray + path follow czy cos w tym stylu autor tutoriala napisal by polaczyc spirale czyli helix z emiterem czyli domyslam sie ze chodzi o spray wiec lacze to linkiem i tez path follow z helixem no niby wszystko tak powierzchownie ale na tym koniec najciekawszego efektu nie ma mianowicie jak przesuwam kreska u dolu te klatki czy cos to jest to te czasteczki gonia ale spirala sie nie kreci i tu moje pytanie jak cokolwiek ozywic tak tu ta spirale jak i np uzyc wiatru wind bo tez go dodam i on zadnego efektu mi nie wnosi , bo koncowym celem tego tut jest chyba to ze ta trabka bedzie sie krecic i poruszac a jakos mi sie to nie udalo do tej pory dlatego zwracam sie do was moze ktos podpowie co nie co co mam zrobic . i tez drugie pytanie na marginesie ale jakze wazne jak poprawnie wyrender animacje lub cokolwiek innego co sie tam stworzy ?? Wielkie Dzieki za ewentualne Odpowiedzi/Podpowiedzi

• Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ale nasiekałeś tych pytań, raczej na większość nikt nie odpowie bo są mało konkretne, ale co do wprawienia w ruch to najprostszy przykład:

wciskasz "auto key", a na pierwszej klatce wciskasz ten przycisk z kluczem, teraz przechodzisz np. do klatki nr. 30 i też wciskasz klucz, i jak jesteś w rej klatce (30) to obracasz objekt i gotowe :) wciskasz "play animation" i powinno diałać

wiatru nie wystarczy dodać do sceny żeby działał, trzeba go jeszcze powiązac z particlami, ale to już sobie poszukaj w tutorialach ewentualnie pod F1

Gość DJ Vortexxx
Napisano