Skocz do zawartości

Problem z modelowaniem prostego obiektu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć mam następujący porblem, zdaje sobie sprawe, że to prosta do wykonania rzecz, ale ja mam z tym problem... Chce zrobić brelok i utknąłem w miejscu gdzie mam wykonać w nim otwór. Na początku zrobiłem to za pomocą boolean'a, ale wydaje mi się, że to złe rozwiązanie ponieważ chce, aby ten brelok był owalny, a co za tym idzie chce włączyć opcje NURMS subdivision, aby wygładzić chamfery. Ale wtedy wychodzi z tego pogięty obiekt i nie wiem co z tym zrobić...

 

8z4tp1.jpg

 

a tak wychodzi z NURMS subdivision

 

i44t8h.jpg

 

Jakieś pomysły? Chce, żeby brelok był smukły i miał owalne kształty. Pomożecie?

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zdaje sobie sprawe, że problemem są 2 dwie linie poprzeczne, ale jak je usuwam to wywala mi cały polygon, a gdy próbuje potem użyć opcji cap to nic to nie daje, bo wtedy powstały polygon pokrywa mi również otwór...

 

358auxk.jpg

Napisano
że problemem są 2 dwie linie poprzeczne, ale jak je usuwam to wywala mi cały polygon,

Tak sa problemem, ale dlatego ze ich jest za malo. pododawaj edge od innych verttxow kola do scian bocznych

Napisano

im więcej masz verteksów na jednym polygonie tym wieksza szansa takiego własnie fakapu, idz za poradą i pododawaj edge od dziurki do rogów boxa i bedzie git

Napisano

metoda spline'owa da taki sam efekt po zastosowaniu subdivision (nurms, turbosmoth czy cokolwiek innego). poczytaj o wygładzaniu siatki wtedy będziesz wiedział jakie są ograniczenia.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności