Napisano 30 Sierpień 200816 l moja wizka pokoju(nie mojego-nietety nie mam takiego plakatu) ;) http://img222.imageshack.us/img222/1591/11ug8.jpg http://img149.imageshack.us/img149/198/22dj5.jpg http://img84.imageshack.us/img84/6979/33mb9.jpg http://img139.imageshack.us/img139/1043/44id9.jpg Edytowane 30 Sierpień 200816 l przez wojtek5261
Napisano 30 Sierpień 200816 l Witam, Calkiem ladnie to wyglada, ale jest kilka rzeczy do poprawy. Jak sie blizej przyjrzec, to lozko i gitara uzywaja tej samej drewnianej textury. Wedlug mnie ta textura bardziej pasuje na lozko niz na gitare. Szczerze powiem to takiej gitary w zyciu jeszcze nie widzialem :) Hantle na jednym renderze strasznie sie swieca i nie wygladaja na metalowe tylko na jakies gumowe. Podobnie jest z materialem krzesla. Jak na moje oko uzyles tego samego i krzeslo wyglada slabo. Postaraj sie stworzyc jakis dobry plastik na krzeslo i metal na ciezarki. Parkiet hmm... ta jodelka na podlodze wyglada na troche rozciagnieta i troszke ten bump mi nie pasuje. Zgodze sie ze powinien byc, ale ten cos mi sie wydaje minimalnie za duzy. Pracuj pracuj. Pozdrawiam, xaoo
Napisano 31 Sierpień 200816 l Dodam jeszcze, że oświetlenie wypadałoby poprawić, cienie na suficie, zaszumienie i ogólnie cały obraz jest blady.
Napisano 1 Wrzesień 200816 l Fajny pokój i pracka IMO dywan niepotrzebnie jest tak pomarszczony przez co przypomina bardziej jakiś koc rzucony na podłogę co do drobnych niedociągnięć to jestem tego zdania co xaoo Pozdro ]:>
Napisano 2 Wrzesień 200816 l ogolnie modele dobrze wykonane praca jak dla mnie ciekawa ale materialy leza. Zawsze przypominam wszystkim ze kazdy material w jakims stopniu ma reflecta a u ciebie jest tak ze albo jedna rzecz odbija bardzo mocno a inna juz w cale i jest calkowicie matowa przez co realizm sie zmniejsze. Ogolnie troche render jakis blady wyszedl wypadaloby cos w postprodukcji levele, kontrast powiekszyc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto