wojtek5261 Napisano 30 Sierpień 2008 Share Napisano 30 Sierpień 2008 (edytowane) moja wizka pokoju(nie mojego-nietety nie mam takiego plakatu) ;) http://img222.imageshack.us/img222/1591/11ug8.jpg http://img149.imageshack.us/img149/198/22dj5.jpg http://img84.imageshack.us/img84/6979/33mb9.jpg http://img139.imageshack.us/img139/1043/44id9.jpg Edytowane 30 Sierpień 2008 przez wojtek5261 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xaoo Napisano 30 Sierpień 2008 Share Napisano 30 Sierpień 2008 Witam, Calkiem ladnie to wyglada, ale jest kilka rzeczy do poprawy. Jak sie blizej przyjrzec, to lozko i gitara uzywaja tej samej drewnianej textury. Wedlug mnie ta textura bardziej pasuje na lozko niz na gitare. Szczerze powiem to takiej gitary w zyciu jeszcze nie widzialem :) Hantle na jednym renderze strasznie sie swieca i nie wygladaja na metalowe tylko na jakies gumowe. Podobnie jest z materialem krzesla. Jak na moje oko uzyles tego samego i krzeslo wyglada slabo. Postaraj sie stworzyc jakis dobry plastik na krzeslo i metal na ciezarki. Parkiet hmm... ta jodelka na podlodze wyglada na troche rozciagnieta i troszke ten bump mi nie pasuje. Zgodze sie ze powinien byc, ale ten cos mi sie wydaje minimalnie za duzy. Pracuj pracuj. Pozdrawiam, xaoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 31 Sierpień 2008 Share Napisano 31 Sierpień 2008 Dodam jeszcze, że oświetlenie wypadałoby poprawić, cienie na suficie, zaszumienie i ogólnie cały obraz jest blady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norwag Napisano 1 Wrzesień 2008 Share Napisano 1 Wrzesień 2008 Fajny pokój i pracka IMO dywan niepotrzebnie jest tak pomarszczony przez co przypomina bardziej jakiś koc rzucony na podłogę co do drobnych niedociągnięć to jestem tego zdania co xaoo Pozdro ]:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 2 Wrzesień 2008 Share Napisano 2 Wrzesień 2008 ogolnie modele dobrze wykonane praca jak dla mnie ciekawa ale materialy leza. Zawsze przypominam wszystkim ze kazdy material w jakims stopniu ma reflecta a u ciebie jest tak ze albo jedna rzecz odbija bardzo mocno a inna juz w cale i jest calkowicie matowa przez co realizm sie zmniejsze. Ogolnie troche render jakis blady wyszedl wypadaloby cos w postprodukcji levele, kontrast powiekszyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się