Gość Chemiq Napisano 20 Luty 2004 Napisano 20 Luty 2004 Używam mentalRay\'a spod max\'a6 do wyrenderowania krotkiej animacji. Scena zawiera GI bez FG, GI jest liczone dla kazdej klatki osobno. Jest pewnien klopot zwiazany z pojawianiem sie w niektorych klatach (~15 na 200) artefaktow w postaci nieregularnych plam, tak jak na zalaczonym obrazku (w srodku dzwi, zolte ciapy). Uzywam roznych materialow, wlacznie z ray jako material glowny.
greg_jg Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 Mam podobny problem, przy renderingu pojawiają się jakieś czerwone kropki (na załączonym obrazku nie widać ich tak dobrze, ponieważ wyblakły w jpg`u, w png widać to za wyraźnie :/ ) Jak to zniwelować (nie wchodzą w grę retusze w programach 2d)
robczan Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 ODZNACZ "radius" w sekcjach [Global illimination] i [Photons(caustisc & GI)]. Radiusy maja byc tylko aktywne w FG. wydluzy to jednak znacznie czas renderingu, ale zlikwiduje, hmm jak to nazwac, "slady po fotonach GI"
greg_jg Napisano 18 Lipiec 2004 Napisano 18 Lipiec 2004 Problem w tym, że radius jest odznaczony w GI i Photons
southside Napisano 19 Lipiec 2004 Napisano 19 Lipiec 2004 Proponuje zwiekszyc samplowanie a pozatym jesli uzywacie skylighta maxowego to proponuje nie przesadzac z multiplerem. Im wieksze swiatlo globalne tym wieksze podcienie i bledy z tym zwiazane. Swiatlem globalnym w scenie proponuje sterowac mapa environment. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się