Skocz do zawartości

Problem z artefaktami...


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Chemiq
Napisano

Używam mentalRay\'a spod max\'a6 do wyrenderowania krotkiej animacji. Scena zawiera GI bez FG, GI jest liczone dla kazdej klatki osobno. Jest pewnien klopot zwiazany z pojawianiem sie w niektorych klatach (~15 na 200) artefaktow w postaci nieregularnych plam, tak jak na zalaczonym obrazku (w srodku dzwi, zolte ciapy). Uzywam roznych materialow, wlacznie z ray jako material glowny.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam podobny problem, przy renderingu pojawiają się jakieś czerwone kropki (na załączonym obrazku nie widać ich tak dobrze, ponieważ wyblakły w jpg`u, w png widać to za wyraźnie :/ )

 

Jak to zniwelować (nie wchodzą w grę retusze w programach 2d)

Napisano

ODZNACZ "radius" w sekcjach [Global illimination] i [Photons(caustisc & GI)]. Radiusy maja byc tylko aktywne w FG. wydluzy to jednak znacznie czas renderingu, ale zlikwiduje, hmm jak to nazwac, "slady po fotonach GI"

Napisano

Proponuje zwiekszyc samplowanie a pozatym jesli uzywacie skylighta maxowego to proponuje nie przesadzac z multiplerem. Im wieksze swiatlo globalne tym wieksze podcienie i bledy z tym zwiazane. Swiatlem globalnym w scenie proponuje sterowac mapa environment.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności