Skocz do zawartości

Problem z artefaktami...


Gość Chemiq

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Chemiq

Używam mentalRay\'a spod max\'a6 do wyrenderowania krotkiej animacji. Scena zawiera GI bez FG, GI jest liczone dla kazdej klatki osobno. Jest pewnien klopot zwiazany z pojawianiem sie w niektorych klatach (~15 na 200) artefaktow w postaci nieregularnych plam, tak jak na zalaczonym obrazku (w srodku dzwi, zolte ciapy). Uzywam roznych materialow, wlacznie z ray jako material glowny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mam podobny problem, przy renderingu pojawiają się jakieś czerwone kropki (na załączonym obrazku nie widać ich tak dobrze, ponieważ wyblakły w jpg`u, w png widać to za wyraźnie :/ )

 

Jak to zniwelować (nie wchodzą w grę retusze w programach 2d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zwiekszyc samplowanie a pozatym jesli uzywacie skylighta maxowego to proponuje nie przesadzac z multiplerem. Im wieksze swiatlo globalne tym wieksze podcienie i bledy z tym zwiazane. Swiatlem globalnym w scenie proponuje sterowac mapa environment.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności