Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Używam mentalRay\'a spod max\'a6 do wyrenderowania krotkiej animacji. Scena zawiera GI bez FG, GI jest liczone dla kazdej klatki osobno. Jest pewnien klopot zwiazany z pojawianiem sie w niektorych klatach (~15 na 200) artefaktow w postaci nieregularnych plam, tak jak na zalaczonym obrazku (w srodku dzwi, zolte ciapy). Uzywam roznych materialow, wlacznie z ray jako material glowny.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam podobny problem, przy renderingu pojawiają się jakieś czerwone kropki (na załączonym obrazku nie widać ich tak dobrze, ponieważ wyblakły w jpg`u, w png widać to za wyraźnie :/ )

 

Jak to zniwelować (nie wchodzą w grę retusze w programach 2d)

Napisano

ODZNACZ "radius" w sekcjach [Global illimination] i [Photons(caustisc & GI)]. Radiusy maja byc tylko aktywne w FG. wydluzy to jednak znacznie czas renderingu, ale zlikwiduje, hmm jak to nazwac, "slady po fotonach GI"

Napisano

Proponuje zwiekszyc samplowanie a pozatym jesli uzywacie skylighta maxowego to proponuje nie przesadzac z multiplerem. Im wieksze swiatlo globalne tym wieksze podcienie i bledy z tym zwiazane. Swiatlem globalnym w scenie proponuje sterowac mapa environment.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności