Skocz do zawartości

Pytanie : Kanały UV w 3ds'ie


Waginus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Z tego co pamietam obsluguje tylko 1 kanal. Jak potrzebujesz lm to exportujesz 2 pliki 3ds, jeden zawwierajacy coordki diffuse i drugi lightmapy. Potem laczysz to razem tworzac plik mesha wlasnego formatu. Druga mozliwosc to napisanie plugina lub skryptu exportujacego to co Cie interesuje z maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności