Waginus Napisano 5 Wrzesień 2008 Share Napisano 5 Wrzesień 2008 Witam ! Chciał bym aby ktoś mi odpowiedział na pytanie czy format 3ds może przechowywać więcej niż 1 kanał UV ? Chcę zrobić 2 mapowania z czego 1 to textura z tilingiem a drugi kanał to lightmapa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziper Napisano 5 Wrzesień 2008 Share Napisano 5 Wrzesień 2008 Z tego co pamietam obsluguje tylko 1 kanal. Jak potrzebujesz lm to exportujesz 2 pliki 3ds, jeden zawwierajacy coordki diffuse i drugi lightmapy. Potem laczysz to razem tworzac plik mesha wlasnego formatu. Druga mozliwosc to napisanie plugina lub skryptu exportujacego to co Cie interesuje z maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 7 Wrzesień 2008 Share Napisano 7 Wrzesień 2008 A nie mozesz np. z obj skorzystac? Z tego co wiem, nie byloby to dla tego formatu wiekszego problemu, a wiekszosc softow obsluguje ten format :) Napisz moze jeszcze do jakiego programu chcesz wyeksportowac ten plik. Pozdro 600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 7 Wrzesień 2008 Share Napisano 7 Wrzesień 2008 3ds przechowuje tylko 1 kanal - niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 8 Wrzesień 2008 Share Napisano 8 Wrzesień 2008 .3ds przede wszystkim ssie - niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się