Napisano 5 Wrzesień 200816 l Witam ! Chciał bym aby ktoś mi odpowiedział na pytanie czy format 3ds może przechowywać więcej niż 1 kanał UV ? Chcę zrobić 2 mapowania z czego 1 to textura z tilingiem a drugi kanał to lightmapa. Pozdrawiam
Napisano 5 Wrzesień 200816 l Z tego co pamietam obsluguje tylko 1 kanal. Jak potrzebujesz lm to exportujesz 2 pliki 3ds, jeden zawwierajacy coordki diffuse i drugi lightmapy. Potem laczysz to razem tworzac plik mesha wlasnego formatu. Druga mozliwosc to napisanie plugina lub skryptu exportujacego to co Cie interesuje z maxa.
Napisano 7 Wrzesień 200816 l A nie mozesz np. z obj skorzystac? Z tego co wiem, nie byloby to dla tego formatu wiekszego problemu, a wiekszosc softow obsluguje ten format :) Napisz moze jeszcze do jakiego programu chcesz wyeksportowac ten plik. Pozdro 600
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto