Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie mogłem sformułować tematu więc dałem taki jaki jest, a dokładniej mi ot o chodzi jak coś takiego zrobić jak części ciała w bipedzie, czyli jak połączyć dwa obiekty, tak żebym jak ruszam jednym to drugi

do jego ruchów się dopasowywał.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

JmTm00 noże się pochwalicie, co omawialiście to bedzie można inne sposoby szukać.

A na marginesie bipeda w inny(banalny) sposób można osiągnąć za pomoca ....bone:)

i nie wmówisz mi że nie dziala.

Napisano

No po prostu działa ale inaczej niż w bipedzie i nie można więcej nić dwóch obiektów połączyć bo inaczej się rozłączają i trzeba ten obiekt zaznaczyć żeby działało który pierwszy w linkowaniu się zaznaczyło. Więc nie działa tak jakbym chciał. Więc napiszę tak:

Mam powiedzmy garaż...

 

P.S a i nie działa to na ruch tylko na rotację bo jak ruszam to się nic z drugim obiektem nie dzieje. Wracając do garażu:

 

To mam ten garaż i chcę odłączyć do niego tak drzwi (dokładnie do jednego z końców dachu) żeby te drzwi jak je np do góry poruszę to jedna część będzie zostawała przy tym dachu, a druga będzie się podnosić. Objaśnienie "rysunkowe" : Najpierw drzwi są

tak:

 

O kurde coś z tymi rysunkami nie wyszło jak wysłałem wiadomość więc obędzie się bez nich

 

 

Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłem ;-p

Napisano

Właśnie o coś takiego mi chodzi tylko że ja chcę połączyć części ciała postaci :) Jak mam to zrobić? Może jakiś mały tutorial lub link?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności