Kolin101 Napisano 7 Wrzesień 2008 Share Napisano 7 Wrzesień 2008 Nie mogłem sformułować tematu więc dałem taki jaki jest, a dokładniej mi ot o chodzi jak coś takiego zrobić jak części ciała w bipedzie, czyli jak połączyć dwa obiekty, tak żebym jak ruszam jednym to drugi do jego ruchów się dopasowywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 7 Wrzesień 2008 Share Napisano 7 Wrzesień 2008 link, LookAtConstrain+F1 p.s. + duży innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 7 Wrzesień 2008 Share Napisano 7 Wrzesień 2008 greg....juz było obmawiane z autorem poza forum....ale "nie działało" :/ :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 8 Wrzesień 2008 Share Napisano 8 Wrzesień 2008 JmTm00 noże się pochwalicie, co omawialiście to bedzie można inne sposoby szukać. A na marginesie bipeda w inny(banalny) sposób można osiągnąć za pomoca ....bone:) i nie wmówisz mi że nie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 8 Wrzesień 2008 Share Napisano 8 Wrzesień 2008 omawialismy "link constraint" ale smiem twierdzic ze moglo nie dzialac przez złe pivoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 8 Wrzesień 2008 Share Napisano 8 Wrzesień 2008 Też miałem z tym godzinne przeprawy, ale polecam tutuki na tłoki - ja bynajmniej dużo z nich skorzystałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolin101 Napisano 8 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2008 No po prostu działa ale inaczej niż w bipedzie i nie można więcej nić dwóch obiektów połączyć bo inaczej się rozłączają i trzeba ten obiekt zaznaczyć żeby działało który pierwszy w linkowaniu się zaznaczyło. Więc nie działa tak jakbym chciał. Więc napiszę tak: Mam powiedzmy garaż... P.S a i nie działa to na ruch tylko na rotację bo jak ruszam to się nic z drugim obiektem nie dzieje. Wracając do garażu: To mam ten garaż i chcę odłączyć do niego tak drzwi (dokładnie do jednego z końców dachu) żeby te drzwi jak je np do góry poruszę to jedna część będzie zostawała przy tym dachu, a druga będzie się podnosić. Objaśnienie "rysunkowe" : Najpierw drzwi są tak: O kurde coś z tymi rysunkami nie wyszło jak wysłałem wiadomość więc obędzie się bez nich Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłem ;-p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość tw22 Napisano 8 Wrzesień 2008 Share Napisano 8 Wrzesień 2008 Właśnie o coś takiego mi chodzi tylko że ja chcę połączyć części ciała postaci :) Jak mam to zrobić? Może jakiś mały tutorial lub link? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się