Napisano 7 Wrzesień 200816 l Nie mogłem sformułować tematu więc dałem taki jaki jest, a dokładniej mi ot o chodzi jak coś takiego zrobić jak części ciała w bipedzie, czyli jak połączyć dwa obiekty, tak żebym jak ruszam jednym to drugi do jego ruchów się dopasowywał.
Napisano 7 Wrzesień 200816 l greg....juz było obmawiane z autorem poza forum....ale "nie działało" :/ :D
Napisano 8 Wrzesień 200816 l JmTm00 noże się pochwalicie, co omawialiście to bedzie można inne sposoby szukać. A na marginesie bipeda w inny(banalny) sposób można osiągnąć za pomoca ....bone:) i nie wmówisz mi że nie dziala.
Napisano 8 Wrzesień 200816 l omawialismy "link constraint" ale smiem twierdzic ze moglo nie dzialac przez złe pivoty
Napisano 8 Wrzesień 200816 l Też miałem z tym godzinne przeprawy, ale polecam tutuki na tłoki - ja bynajmniej dużo z nich skorzystałem
Napisano 8 Wrzesień 200816 l Autor No po prostu działa ale inaczej niż w bipedzie i nie można więcej nić dwóch obiektów połączyć bo inaczej się rozłączają i trzeba ten obiekt zaznaczyć żeby działało który pierwszy w linkowaniu się zaznaczyło. Więc nie działa tak jakbym chciał. Więc napiszę tak: Mam powiedzmy garaż... P.S a i nie działa to na ruch tylko na rotację bo jak ruszam to się nic z drugim obiektem nie dzieje. Wracając do garażu: To mam ten garaż i chcę odłączyć do niego tak drzwi (dokładnie do jednego z końców dachu) żeby te drzwi jak je np do góry poruszę to jedna część będzie zostawała przy tym dachu, a druga będzie się podnosić. Objaśnienie "rysunkowe" : Najpierw drzwi są tak: O kurde coś z tymi rysunkami nie wyszło jak wysłałem wiadomość więc obędzie się bez nich Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłem ;-p
Napisano 8 Wrzesień 200816 l Właśnie o coś takiego mi chodzi tylko że ja chcę połączyć części ciała postaci :) Jak mam to zrobić? Może jakiś mały tutorial lub link?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto