Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie mogłem sformułować tematu więc dałem taki jaki jest, a dokładniej mi ot o chodzi jak coś takiego zrobić jak części ciała w bipedzie, czyli jak połączyć dwa obiekty, tak żebym jak ruszam jednym to drugi

do jego ruchów się dopasowywał.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

greg....juz było obmawiane z autorem poza forum....ale "nie działało" :/ :D

Napisano

JmTm00 noże się pochwalicie, co omawialiście to bedzie można inne sposoby szukać.

A na marginesie bipeda w inny(banalny) sposób można osiągnąć za pomoca ....bone:)

i nie wmówisz mi że nie dziala.

Napisano

omawialismy "link constraint" ale smiem twierdzic ze moglo nie dzialac przez złe pivoty

Napisano

Też miałem z tym godzinne przeprawy, ale polecam tutuki na tłoki - ja bynajmniej dużo z nich skorzystałem

Napisano
  • Autor

No po prostu działa ale inaczej niż w bipedzie i nie można więcej nić dwóch obiektów połączyć bo inaczej się rozłączają i trzeba ten obiekt zaznaczyć żeby działało który pierwszy w linkowaniu się zaznaczyło. Więc nie działa tak jakbym chciał. Więc napiszę tak:

Mam powiedzmy garaż...

 

P.S a i nie działa to na ruch tylko na rotację bo jak ruszam to się nic z drugim obiektem nie dzieje. Wracając do garażu:

 

To mam ten garaż i chcę odłączyć do niego tak drzwi (dokładnie do jednego z końców dachu) żeby te drzwi jak je np do góry poruszę to jedna część będzie zostawała przy tym dachu, a druga będzie się podnosić. Objaśnienie "rysunkowe" : Najpierw drzwi są

tak:

 

O kurde coś z tymi rysunkami nie wyszło jak wysłałem wiadomość więc obędzie się bez nich

 

 

Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłem ;-p

Napisano

Właśnie o coś takiego mi chodzi tylko że ja chcę połączyć części ciała postaci :) Jak mam to zrobić? Może jakiś mały tutorial lub link?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności