Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam takie pytanie i prośbę, żeby ktoś mnie naprowadził na własciwy tor.

 

Zastanawiam się nad wymodelowaniem mojego Hobbit Room w Low Poly z użyciem normali. Nie wiem jak się do tego zabrać i po co właściwie miałbym używać CrazyBumpa :/

 

Tak sobie myśle:

- robie w Mayce obiekt Low Poly

- wrzucam Low Poly do ZBrusha (lub innego) dodaje detal i wypalam normal mape

- normal mape nakładam w Mayce na Low Poly i chyba wszystko

 

w takim razie, do czego mi CrazyBump? :/

Zastanawiam się też, jaka jest kolejność, kiedy texturowanie, kiedy rzeźbienie detalu itd. Mógłby ktoś maznąć jak to się robi w jego główce :-)))))))

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Coz sam biore sie za zabowe z low poly i normalki ale z tego co wiem to raczej bedziesz potrzebowal dwoch modeli nie jeden.

 

Jesli zrobisz na poczatku model low poly to bedziesz musial zrobic drugi hi z ktorego wypalisz normala albo zrobic baze ktora pojdzie do zbrusha i na nim detal wyrzezbisz. Domyslam sie ze ten model low poly nie bedzie mial idealnej siatki by po nim rzezbic. Niektorzy robia na odwrot zaczynajac od modelu hi i na jego podstawie tworza low. Tak czy siak kolejnosc bez znaczenia wazne by miec dwa rozne modele. A co do crazy bumpa to przydaja sie jak chcesz normala zrobic z zdjecia np w przypadku powierzchni drewna, skaly itd bedzie szybciej niz robienie tego w zbrushu. W przypadku detalu z organiki to juz lepiej wyrzezbic.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności