Napisano 9 Wrzesień 200816 l mam takie pytanie i prośbę, żeby ktoś mnie naprowadził na własciwy tor. Zastanawiam się nad wymodelowaniem mojego Hobbit Room w Low Poly z użyciem normali. Nie wiem jak się do tego zabrać i po co właściwie miałbym używać CrazyBumpa :/ Tak sobie myśle: - robie w Mayce obiekt Low Poly - wrzucam Low Poly do ZBrusha (lub innego) dodaje detal i wypalam normal mape - normal mape nakładam w Mayce na Low Poly i chyba wszystko w takim razie, do czego mi CrazyBump? :/ Zastanawiam się też, jaka jest kolejność, kiedy texturowanie, kiedy rzeźbienie detalu itd. Mógłby ktoś maznąć jak to się robi w jego główce :-)))))))
Napisano 9 Wrzesień 200816 l CrazyBump służy do ekstraktowania ze zdjęć informacji o głębokości. To pytanie jest wtórne - nie widziałeś strony programu?
Napisano 9 Wrzesień 200816 l Coz sam biore sie za zabowe z low poly i normalki ale z tego co wiem to raczej bedziesz potrzebowal dwoch modeli nie jeden. Jesli zrobisz na poczatku model low poly to bedziesz musial zrobic drugi hi z ktorego wypalisz normala albo zrobic baze ktora pojdzie do zbrusha i na nim detal wyrzezbisz. Domyslam sie ze ten model low poly nie bedzie mial idealnej siatki by po nim rzezbic. Niektorzy robia na odwrot zaczynajac od modelu hi i na jego podstawie tworza low. Tak czy siak kolejnosc bez znaczenia wazne by miec dwa rozne modele. A co do crazy bumpa to przydaja sie jak chcesz normala zrobic z zdjecia np w przypadku powierzchni drewna, skaly itd bedzie szybciej niz robienie tego w zbrushu. W przypadku detalu z organiki to juz lepiej wyrzezbic.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto