Skocz do zawartości

Optymalizacja siatki terenu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Pracuję ostatnio nad dość skomplikowanym terenem do wizualizacji. Stworzyłem już model na podstawie poziomic obrysowanych splajnem i modyfikatora terrain delikatnie rzecz ujmując efekt mnie odrzuca bo siatka ma koszmarną geometrię. Zastanawiam się czy nie ma jakiegoś modyfikatora, który by powiedzmy inną siatkę nałożył na istniejącą geometrię coś w rodzaju clotha ale nieco dokładniej. Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W tym momencie script spot nie dziala, wiec bezspodredniego linku nie dam. Ale powinienes wyszukac Mesh Deform, czy cos takiego. Mozesz wtedy zrobic sobie ladny plane z taka iloscia segmetow jaka potrzebujesz, i nalozyc na teren z brzydka siatka - ktory odksztalci ladny plane.

Jest jakas metoda bez skryptow, ktora uzywa moj szef, ale nie znam dokladnie metodologi a i efekty nie podobaja mi sie za bardzo.

Napisano

ja robiłem to tak: model terenu kiepskiej jakości a na to upuściłem plane z modyfikatorem cloth. Wyszła ładna, regularna siatka i wysokości poprawne.

Napisano

wielkie dzięki za pomoc może coś się uda




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności