Napisano 9 Wrzesień 200816 l Witam. Pracuję ostatnio nad dość skomplikowanym terenem do wizualizacji. Stworzyłem już model na podstawie poziomic obrysowanych splajnem i modyfikatora terrain delikatnie rzecz ujmując efekt mnie odrzuca bo siatka ma koszmarną geometrię. Zastanawiam się czy nie ma jakiegoś modyfikatora, który by powiedzmy inną siatkę nałożył na istniejącą geometrię coś w rodzaju clotha ale nieco dokładniej. Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
Napisano 9 Wrzesień 200816 l W tym momencie script spot nie dziala, wiec bezspodredniego linku nie dam. Ale powinienes wyszukac Mesh Deform, czy cos takiego. Mozesz wtedy zrobic sobie ladny plane z taka iloscia segmetow jaka potrzebujesz, i nalozyc na teren z brzydka siatka - ktory odksztalci ladny plane. Jest jakas metoda bez skryptow, ktora uzywa moj szef, ale nie znam dokladnie metodologi a i efekty nie podobaja mi sie za bardzo.
Napisano 9 Wrzesień 200816 l ja robiłem to tak: model terenu kiepskiej jakości a na to upuściłem plane z modyfikatorem cloth. Wyszła ładna, regularna siatka i wysokości poprawne.
Napisano 9 Wrzesień 200816 l Metoda szefa Miracha to pewnie będzie Conform space warp albo Conform Compound Object.