Chrupek Napisano 10 Wrzesień 2008 Napisano 10 Wrzesień 2008 jak to się wszystko odbywa... o kolejność mi chodzi. znaczy tak: - tworzę model Low układam UV'ałke - wgrywam go do ZBrusha robię model High (zdaje się, że do gier modele składają się z trójkątów, a ZBrush ich nie lubi - podejrzewam, że "trójkątowanie" robi sie później ;) - wypalam normal mape w ZBrushu i chyba mape displace - o ile się nie myle - no i teraz zastanawiam się co dalej, czy mam bejkować AO w Mayce,a następnie tworzyć texture Difuse, specular w Photoshopie? mógłby ktos skrobnąć kolejność po zawodowemu i starej socjalistycznej znajomości :-))))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się