Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak to się wszystko odbywa... o kolejność mi chodzi.

znaczy tak:

- tworzę model Low układam UV'ałke

- wgrywam go do ZBrusha robię model High (zdaje się, że do gier modele składają się z trójkątów, a ZBrush ich nie lubi - podejrzewam, że "trójkątowanie" robi sie później ;)

- wypalam normal mape w ZBrushu i chyba mape displace - o ile się nie myle

- no i teraz zastanawiam się co dalej, czy mam bejkować AO w Mayce,a następnie tworzyć texture Difuse, specular w Photoshopie?

 

mógłby ktos skrobnąć kolejność po zawodowemu i starej socjalistycznej znajomości :-))))

  • Wyświetleń 690
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności