Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak to się wszystko odbywa... o kolejność mi chodzi.

znaczy tak:

- tworzę model Low układam UV'ałke

- wgrywam go do ZBrusha robię model High (zdaje się, że do gier modele składają się z trójkątów, a ZBrush ich nie lubi - podejrzewam, że "trójkątowanie" robi sie później ;)

- wypalam normal mape w ZBrushu i chyba mape displace - o ile się nie myle

- no i teraz zastanawiam się co dalej, czy mam bejkować AO w Mayce,a następnie tworzyć texture Difuse, specular w Photoshopie?

 

mógłby ktos skrobnąć kolejność po zawodowemu i starej socjalistycznej znajomości :-))))

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności