Jump to content

Recommended Posts

Posted

jak to się wszystko odbywa... o kolejność mi chodzi.

znaczy tak:

- tworzę model Low układam UV'ałke

- wgrywam go do ZBrusha robię model High (zdaje się, że do gier modele składają się z trójkątów, a ZBrush ich nie lubi - podejrzewam, że "trójkątowanie" robi sie później ;)

- wypalam normal mape w ZBrushu i chyba mape displace - o ile się nie myle

- no i teraz zastanawiam się co dalej, czy mam bejkować AO w Mayce,a następnie tworzyć texture Difuse, specular w Photoshopie?

 

mógłby ktos skrobnąć kolejność po zawodowemu i starej socjalistycznej znajomości :-))))

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy