graphic Napisano 15 Wrzesień 2008 Share Napisano 15 Wrzesień 2008 Chciałbym zgiąć ramie robota i mam problem jak dodać bones do modelu? Model ramienia to np 2 boxy i teraz jak dołączyć bones zęby ustawić boxy w pożądanej pozycji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziper Napisano 15 Wrzesień 2008 Share Napisano 15 Wrzesień 2008 Niewiem jak w maxie ale w lw do zginania mechanicznych czesci uzywam IK(inverse kinematics). Kosci powoduja deformacje mesha wiec dla robota nie powinno ich sie uzywac. W maxie pewnie bedzie podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzzy Napisano 15 Wrzesień 2008 Share Napisano 15 Wrzesień 2008 Może to Ci się przyda: http://www.3dnuts.com/tutorials/robotrigging/rigging_robot_joints.shtml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 24 Wrzesień 2008 Share Napisano 24 Wrzesień 2008 Możesz to zrobić i bonesami, ale nie używaj modyfikatora, tylko linkuj boxy do odpowiednich kości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się