belialek Napisano 17 Wrzesień 2008 Share Napisano 17 Wrzesień 2008 Witam! Mam taki oto kod w AS: http://paste-it.net/public/i8929ea/ Flash nie wywala mi zadnego bledu, ale dzialanie strony zatrzymuje sie wlasnie na tym interwale :( same linijki interwalu poza petla dzialaja rewelacyjnie. nie wiem co z tym zrobic... A moze ktos zna inna metode wstrzymania wykonywania kodu przez okreslony czas? bede wdzieczny za kazda pomoc pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maceo Napisano 19 Wrzesień 2008 Share Napisano 19 Wrzesień 2008 Właśnie się obudziłem, więc nie za bardzo jestem w stanie zczaić o co Ci chodzi w tym kodzie... Ale jedno mi się od razu rzuca w oczy - może to Ci coś wyjaśni.. W "for" definiujesz funkcję function odtwarzaj() { clearInterval(czekaj); gotoAndPlay(numer_klatki); spis = "ukryty"; _root.prev_btn.enabled = true; _root.next_btn.enabled = true; } .. W ten sposób nie wywołasz jej tylko zdefinujesz ją.. wrzuć to gdzieś na początku, poza "forem" i daj tylko wywołanie tej funkcji. jeżeli już np. odtwarzaj();... ale czekaj - z tego co widzę to ty ją w setInterval wołasz, więc jak on ma wiedzieć co to za funkcja skoro deklarujesz ją po setInterval ?! Po porostu wywal na przód deklaracje funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 24 Wrzesień 2008 Share Napisano 24 Wrzesień 2008 clearInterval daj na koniec funkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitekkkk Napisano 25 Wrzesień 2008 Share Napisano 25 Wrzesień 2008 Czyli to co mówili koledzy: var numer_klatki:Number = _currentframe; var spis = "widoczny"; function odtwarzaj() { trace("wywołanie funkcji odtwarzaj"); gotoAndPlay(numer_klatki); spis = "ukryty"; _root.prev_btn.enabled = true; _root.next_btn.enabled = true; clearInterval(czekaj); } next_btn.onRelease = function() { _root.prev_btn.enabled = false; _root.next_btn.enabled = false; numer_klatki++; if (spis == "widoczny") { _root.animacja.gotoAndPlay("_zjazd") czas = 2200; czekaj = setInterval("odtwarzaj", czas ); } else { gotoAndPlay(numer_klatki); _root.prev_btn.enabled = true; _root.next_btn.enabled = true; } } sprawdź czy działa trace, chyba się nie pomyliłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się