Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej

Z zbrushem znam sie trochę ale nie w kwestii tekstur,

chodzi o to, że kiedy importuję do zbrusha jakiś pre-model, podszpachluje go trochę i jest git.

Ten model ma swoją UV-kę rozłożoną w innym programie, problem polega na tym ,że po stworzeniu teksturki np. 3000 x 3000 pixeli, wciskam UV check i teksturę dopasowuje mi do UV ale kiedy pomaluje model i dam Color to texture

to ta tekstura jest ale jej rozmiar spada na 1024 x 1024.

I tu moje pytanie jak zaradzić temu spadkowi rozdzielczości?

 

Z góry dzięki

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Źle to robisz. Uvcheck tylko pokazuje czy uvki są prawidłowo ułożone, czy nie ma overlapów. Jak już namalujesz i chcesz przenieść klor na tex, wtedy utawiasz rozdziałkę texa w tym menu i dajesz "new teksture". Potem col>tex.

  • Confused 1
Napisano

dzięki,

mam jeszcze jedno pytanko, dlaczego po zrobieniu i eksporcie(wreszcie:D)

tekstury nie zupełnie się ona mi "wpasowuje" mianowicie muszę zawsze ją przekręcić i przesunąć nieco całością?

Napisano

Teksturę możesz przekręcić w samym zbrushu (flip vertical). Taki ten zbrush już jest, że trzeba odwracać teksturę. Jeśli zaś chodzi o te przesunięcie, to nie mam pojęcia czemu tak masz...

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności