kellyq Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 hej Z zbrushem znam sie trochę ale nie w kwestii tekstur, chodzi o to, że kiedy importuję do zbrusha jakiś pre-model, podszpachluje go trochę i jest git. Ten model ma swoją UV-kę rozłożoną w innym programie, problem polega na tym ,że po stworzeniu teksturki np. 3000 x 3000 pixeli, wciskam UV check i teksturę dopasowuje mi do UV ale kiedy pomaluje model i dam Color to texture to ta tekstura jest ale jej rozmiar spada na 1024 x 1024. I tu moje pytanie jak zaradzić temu spadkowi rozdzielczości? Z góry dzięki
Gomez Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Źle to robisz. Uvcheck tylko pokazuje czy uvki są prawidłowo ułożone, czy nie ma overlapów. Jak już namalujesz i chcesz przenieść klor na tex, wtedy utawiasz rozdziałkę texa w tym menu i dajesz "new teksture". Potem col>tex. 1
kellyq Napisano 27 Wrzesień 2008 Autor Napisano 27 Wrzesień 2008 dzięki, mam jeszcze jedno pytanko, dlaczego po zrobieniu i eksporcie(wreszcie:D) tekstury nie zupełnie się ona mi "wpasowuje" mianowicie muszę zawsze ją przekręcić i przesunąć nieco całością?
Grave Napisano 28 Wrzesień 2008 Napisano 28 Wrzesień 2008 Teksturę możesz przekręcić w samym zbrushu (flip vertical). Taki ten zbrush już jest, że trzeba odwracać teksturę. Jeśli zaś chodzi o te przesunięcie, to nie mam pojęcia czemu tak masz... 1
kellyq Napisano 28 Wrzesień 2008 Autor Napisano 28 Wrzesień 2008 spoko , już chodzi wszystko przez UV check:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się