Napisano 25 Wrzesień 200816 l hej Z zbrushem znam sie trochę ale nie w kwestii tekstur, chodzi o to, że kiedy importuję do zbrusha jakiś pre-model, podszpachluje go trochę i jest git. Ten model ma swoją UV-kę rozłożoną w innym programie, problem polega na tym ,że po stworzeniu teksturki np. 3000 x 3000 pixeli, wciskam UV check i teksturę dopasowuje mi do UV ale kiedy pomaluje model i dam Color to texture to ta tekstura jest ale jej rozmiar spada na 1024 x 1024. I tu moje pytanie jak zaradzić temu spadkowi rozdzielczości? Z góry dzięki
Napisano 26 Wrzesień 200816 l Źle to robisz. Uvcheck tylko pokazuje czy uvki są prawidłowo ułożone, czy nie ma overlapów. Jak już namalujesz i chcesz przenieść klor na tex, wtedy utawiasz rozdziałkę texa w tym menu i dajesz "new teksture". Potem col>tex.
Napisano 27 Wrzesień 200816 l Autor dzięki, mam jeszcze jedno pytanko, dlaczego po zrobieniu i eksporcie(wreszcie:D) tekstury nie zupełnie się ona mi "wpasowuje" mianowicie muszę zawsze ją przekręcić i przesunąć nieco całością?
Napisano 28 Wrzesień 200816 l Teksturę możesz przekręcić w samym zbrushu (flip vertical). Taki ten zbrush już jest, że trzeba odwracać teksturę. Jeśli zaś chodzi o te przesunięcie, to nie mam pojęcia czemu tak masz...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto