Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej

Z zbrushem znam sie trochę ale nie w kwestii tekstur,

chodzi o to, że kiedy importuję do zbrusha jakiś pre-model, podszpachluje go trochę i jest git.

Ten model ma swoją UV-kę rozłożoną w innym programie, problem polega na tym ,że po stworzeniu teksturki np. 3000 x 3000 pixeli, wciskam UV check i teksturę dopasowuje mi do UV ale kiedy pomaluje model i dam Color to texture

to ta tekstura jest ale jej rozmiar spada na 1024 x 1024.

I tu moje pytanie jak zaradzić temu spadkowi rozdzielczości?

 

Z góry dzięki

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Źle to robisz. Uvcheck tylko pokazuje czy uvki są prawidłowo ułożone, czy nie ma overlapów. Jak już namalujesz i chcesz przenieść klor na tex, wtedy utawiasz rozdziałkę texa w tym menu i dajesz "new teksture". Potem col>tex.

Napisano
  • Autor

dzięki,

mam jeszcze jedno pytanko, dlaczego po zrobieniu i eksporcie(wreszcie:D)

tekstury nie zupełnie się ona mi "wpasowuje" mianowicie muszę zawsze ją przekręcić i przesunąć nieco całością?

Napisano

Teksturę możesz przekręcić w samym zbrushu (flip vertical). Taki ten zbrush już jest, że trzeba odwracać teksturę. Jeśli zaś chodzi o te przesunięcie, to nie mam pojęcia czemu tak masz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności