graficMac Napisano 29 Wrzesień 2008 Napisano 29 Wrzesień 2008 Witam! Jak połączyc w np dlon jednego bipeda z dlonia drugiego ale tylko przez okreslony moment [kilka klatek] ? Probowalem zalinkowac ale jak to zrobilem z zalinkowalo sie na calej animacji a nie tylko na kilku klatkach...
Kris_R Napisano 29 Wrzesień 2008 Napisano 29 Wrzesień 2008 To chyba lepiej użyć jakiegoś kontrolera animacji, którego wagę możesz kontrolować - Link Constraint się nada.... może też być Position Constraint lub Orientation Constraint zależnie od sytuacji. I nie linkujesz dłoni do dłoni, tylko dłoń jednego bipeda do jakiegoś obiektu i dłoń drugiego bipeda do tego samego obiektu. Może być to jakiś helperek niewidzialny w renderingu - obojętnie.
graficMac Napisano 29 Wrzesień 2008 Autor Napisano 29 Wrzesień 2008 ahaa, dzieki , zrobie jak mowisz, podobnie sie robi z animacja drgań kamery ;] tez tego helperka trzeba uzyc...
piksar Napisano 29 Wrzesień 2008 Napisano 29 Wrzesień 2008 książka "3dmax5 projekty i zastosowania" opisuje ten problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się