Napisano 29 Wrzesień 200816 l Witam! Jak połączyc w np dlon jednego bipeda z dlonia drugiego ale tylko przez okreslony moment [kilka klatek] ? Probowalem zalinkowac ale jak to zrobilem z zalinkowalo sie na calej animacji a nie tylko na kilku klatkach...
Napisano 29 Wrzesień 200816 l To chyba lepiej użyć jakiegoś kontrolera animacji, którego wagę możesz kontrolować - Link Constraint się nada.... może też być Position Constraint lub Orientation Constraint zależnie od sytuacji. I nie linkujesz dłoni do dłoni, tylko dłoń jednego bipeda do jakiegoś obiektu i dłoń drugiego bipeda do tego samego obiektu. Może być to jakiś helperek niewidzialny w renderingu - obojętnie.
Napisano 29 Wrzesień 200816 l Autor ahaa, dzieki , zrobie jak mowisz, podobnie sie robi z animacja drgań kamery ;] tez tego helperka trzeba uzyc...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto