Jump to content

graficMac

Members
  • Posts

    103
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Augustów

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

graficMac's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. stHead - cos kompozycja mi nie pasi, ale kolorystyka niezla ;]
  2. OCB w tej ostatniej scenie ? :) jakies aluzje do polityki ? historii ?
  3. Niezłe prace ;] , ale imo moglbys robic je w wiekszym formacie np. 50x70 minimum, moglby ci sie potem przydac np do teczki na studia [ jezeli myslisz o takich ] :) ... chyba ze sie myle i te prace sa takiego formatu, chociaz mam wrazenie ze nie.
  4. Thx, emmilius za dobre slowa. Jak narazie jestem w miare z siebie zadowolony, sie nie zniechecam i polubiłem to. W sumie to nie wiem co mam Ci odpisać, jak szukasz to pewnie ja odnajdziesz :) , a moze mały powrót do tradycyjnych technik cos pomoze, zainteresuje, zainspiruje... Ja wychodze z zalozenia ze musze poznac najpierw bardzo dobrze klasyczne metody tzn farby, ołowek, wegiel, farby [ olejne, akryle, tempery, czarna tempera + woda] ... i inne techniki, a pozniej biore sie za tablet.
  5. Wiedziałem, ze cos z Holandią, byłem w Amsterdamie w tym roku jakis czas ;] Słynna porcelana z Delftu ;D Architektura naprawde super.
  6. Autoportret - taki ascetyczny graficMac :) Pierwszy w moim życiu, nastepny bedzie lepsiejszy ... Technika: czarna tempera + woda | 50x70 | * szkic wstepny ;] * dalej *i dalej - rezygnacja z binokli :) * finalna wersja - dziwne takie, skupienie, spojrzenie :)
  7. Co prawda nie zglaszam sie, ale musze przyznac ze bdb temat. Moje tereny, kresy wschodnie, podlasie, suwalszczyzna :) Piekne, klimatyczne sa rozlewska i caly Narodowy Park Biebrzański. Zacytuje fotografa National Geographic -> " W PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ POLSCE, przy granicy z Białorusią, na setkach kilometrów kwadratowych rozpościerają się doliny Narwii i Biebrzy. Jak okiem sięgnąć, ciągną się lasy, trzcinowiska, wydmy, bagna i podmokłe łąki - wśród znawców obszar ten słusznie zyskał miano "AMAZONII EUROPY". Zeby zainspirować -> http://www.national-geographic.pl/foto/fotografia/dolny-basen-biebrzy/
  8. Męczę się z kartką ;] no i troszke improwizuje a co tam... C.D.N
  9. SBT77 - mozesz wierzyc lub nie ale nie mijam sie z prawda, nie oklamuje siebie :) ani Ciebie. Dobra dosyc tego offtopicku, za niedlugo cos nowego wrzuce, w nocy powinienem skonczyc ;]
  10. Spodziewalem sie takiego zarzutu :) Tamten wątek odszedł w niepamięć... nic wiecej nie narysowalem, wszystko mozna w tym starym temacie zobaczyc, a kolejne prace w nowym czyli w tym. Nie mialem nawet na to czasu, uczylem sie do matury itp. Teraz rzeczywiscie poswiecam troche czasu na malowanie, rysowanie. Tablet zostawiam, moze za pół roku cos zaczne na nim skrobac, moze za rok. Nie nazwał bym tamtego wczesniej rysowaniem to po pierwsze :) Jedyne co od tamtego czasu zrobilem i nie dokonczylem to jakis kubek po fancie w 3D i nie skonczona kobieca głowa w 3D ---> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=60545 :) Stwierdziłem, ze aby być grafikiem a fajnie by było, trzeba biegle poslugiwac sie w klasycznych technikach : malarstwo, rysunek. Praca ktora tutaj wkleilem np. butelki narysowane ołówkiem to moja pierwsza praca do ktorej wykorzystalem kilka a nie jeden ołówków i trzecia praca z natury w moim życiu [ bo przed był kubek i cienkopis] ;] do tego w takim formacie [50x70]. Styczność z farbami i pedzlami z kolei ostatni raz mialem w podstawówce w klasach 1-3 ;p Pozdrawiam, ide rysować :)
  11. Architektora ktora malujesz + rowery + kanały wodne :) kojarzy mi się z Amsterdamem. Szczególnie ta ostatnia akwarela... aaa no wlasnie tam jest duzo takich krzywych budynków, dziwnie to wyglada.
  12. Jeszcze nigdy nie rysowalem, malowalem z natury na zewnatrz [ nie w domu ], trzeba bedzie zacząc zreszta to duzo przyjemniejsze chyba. Malowanie z natury imo jest bardziej wartosciowe, ciekawsze i o wiele wiecej uczy niz malowanie ze zdjecia. Interesujące budynki znajdujesz :) ...w Warszawie ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy