Skocz do zawartości

kompatybilność ( plug-in <-> rendery )


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od jakiego¶ czasu zastanawiam się nad wyborem odpowiedniego randera dla MAXa.

W rachubę wchodz± MentalRay, FinalRender, Vray i Brazil.

Problem tkwi w tym jak się one maj± i jak współpracuja, a w szczególno¶ci jak odtwarzaja efekty plug-inów !!! Chodzi nie tyle o plug-iny będace różnego rodzaju modyfikatorami ( z tymi raczej nie będzie kłopotów, choc nie jest to regół± ), ale te będace róznego rodzaju shaderami i wykorzystuj±ce podobnego typu funkcje, czyli takie jak AfternBurn, Ultrashock , Shag Fur i Hair, Phoenix itp.

Inne to SeaScape, Digital Nature Tools, ClayStudio, Quickdirt itp.

Ewentualnie może komus jest co¶ wiadome na temat RenderMana i problemu kompatybilno¶ci.

Oczywi¶cie nie będę pytał o ScanLine...

My¶lę, że post ten wartobyłoby wrzucić również na forum Renderery.;)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No i tutaj stary zabiłe¶ takie pytanie, że chyba doczekamy się maxa6, niż będzie wszystko wiadomo:).

Kto¶ na forum mówił, że phoenix przy FR traktowany jest jako Ľródło ¶wiatła:). Podejżewam, że najgorzej będzie chyba z shagiem, ewentualnie może udałoby się to obej¶ć zmieniaj±c włosy na siatkę, ale nie mam wystarczaj±cej mocy procesora żeby to sprawdzić:)

Ale posprawdzamy:)

Napisano

witam!!!

 

Co do quickdirt dziala bardzo dobrze przy fr :-) tak jak mowil becry z phoniexem dzieja sie wlasnie takie rzeczy :-) co do shag heir i fur to maja one wlasne rendery wkoncu po cos one sa wiec watpie rzeby mozna byl je laczyc z fr z reszta ktos juz wspominal na tym porum ze nie da sie wtedy zrobic cieni wlosow :-) dlatego musi byc render shaga :-) dnt powinien bez problemu dzialac podobnie jak i clay studio meta czasteczki nie powinny przeciez negatywnie wplywac na dzialanie rendera. To render man nie jest kompatybilny ?? nic mi o tym nie wiadomo . O reszcie musi sie ktos wypowiedziec co tego uzywa :-) oczywiscie mam te pluginy ale znich nie wykozystam:-)

Napisano

ta osob± od finala i phoenixa to bylem ja i klicek, ale jest na tosposób. renmder z phoenixemwył±czonym,a potem pożystaj±c z obliczonego GI jeszcze raz z phoenixem wł±czonym.

mentalolewa wszystkie efekty wolumetryczne.

quick nie ma żadnych problermów, bo zawsze mozna użyć go tylko do generowania mapy,a potem bye bye.

p.s.

 

mod:

 

:mad:

 

Napisano

Sprawdziłem shaga z Vrayem. Działa bez specjalnego spowolnienia renderingu. Nawet z wł±czon± opcj± GI dla włosów (pewnie i tak ich nie uwzględnia). Nie zuważyłem żadnych problemów we współpracy między nimi. Doł±czył bym render ale nie s±dziłem, że się poł±czę z serwerem i nie zabrałem z domu:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności