Napisano 24 Luty 200421 l jak zrobic zeby w np. jakiejs bryle 3d odbijaloo sie tlo (enviroment). bo siedze nad tym juz 2 dni i nic nie moge zrobic, a wiem ze ktos z was potrafi:) ze np. biore w modifers affect region, noi ten affect region robi zaburzenie tla. mam nadzieje ze w miare dobrze to napisalem. pomocy!!
Napisano 24 Luty 200421 l Autor wchodze do map editor, biore get material i mam reflect/refract i potem nie moge tego znalezc falloff, thx za pomoc, ale chyba jej jeszcze bede potrzebowal mam od kilku dni 3ds 5 wiec miej litosc:)
Napisano 24 Luty 200421 l No to napisze inaczej... wejdz do Material Editor i potem jako typ materialu wybierz Raytrace nastepnie zjedz na dol gdzie bedziesz mial zakladke MAPS i tam odnajdz Reflect nacinisj obok niego na NONE i tam wybierz Falloff pozdr
Napisano 24 Luty 200421 l Autor jest jeszcze to raytrace takie obok zielonego kwadracika:) noi tam jest jakis falloff ale da sie tyko ustawic ze bedzie on np. linear, exponential itp. a nie ma zadnego none, moze msuze miec jakis plugin zeby to zrobic?? jesli tak, to dzie mam go szukac?? jeszcze raz dzieki ze pomagasz mi, bo mi na tym bardzo zalezy
Napisano 25 Luty 200421 l Autor ja sie nie poddam, jeszcze raz, chce uzyskac taki efekt jak w matrixie, gdy neo dotknall lustra, a ono zaczelo sie ruszac. zalozlmy ze mam juz to lustro w pliku avi, jako tlo, noi stworzylem figure 3d, ktora ma sie ruszac, ze niby to lustro sie rusza. problem bo chce zeby ta figura odbijala tlo, jakim jest plik avi. POMÓŻCIE MI na pewno potraficie os takie zrobic, bo ja sie juz kilka dni z tym mecze PROSZE!!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto