bastia Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 witam. Chciclabym poprosic kogos o pomoc. A mianowinie problem polega na przenoszeniu modeli. Mam dosc zawalona scene i bardzo wolno max działa, więc chciałam zrobić na innym pliku maxowy i potem przeniesc. Nietstey pojawia sie problem z mateiralam. Nie wie jakich uzywac , nie wazne co zaznacze tak w renderingu ich nie widzi. Dodam ze w scenie do ktorej go przenosze nie mam wolnego miejsca na mapy. I to drugie pytanie. Co mam zrobic, bo na te chwile jesli zaczne wykasowywac i nakladac na nowo, na bank sie pogubie. A miejsca na nowe mapy nie mam , teraz juz lece na multi/sub-object. z gory dziękuje za pomoc.
VGT Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 ogólnie zakręcone pytanie ;) jeżeli przenosisz obiekty poprzez merge, są one przenoszone razem z nałożonymi na nie materiałami... co najwyżej jeśli max napotka te same nazwy - zapyta się Ciebie co z tym zrobić... A w kwestii tego, że nie masz miejsca na kolejne materiały.... ten temat chyba się nigdy nie zestarzeje ;) gdy w \'material editor\' postanowisz usunąć materiał (ikona z \"X\" ) pojawia sie msgbox... gdy wybierzesz drugą opcję: \"affect only mtl/map in the editor slot\" slot zostanie zwolniony ale materiał pozostanie w scenie na obiektach, którym wcześniej ten materiał przydzieliłaś. Aby potem z powrotem uzyskać w ME na kulce materiał, którego nie masz na żadnej kulce a jest w scenie, możesz zrobić np. tak: zaznaczyć obiekt, którego materiał chcesz zmienić, wejść do ME, wcisnąć ikonkę \"get material\" przy \'brose from:\' wybrać opcję \'selected\' i dwuklik na nazwie w prawej części okna => materiał ląduje w wybranym slocie.
bastia Napisano 24 Luty 2004 Autor Napisano 24 Luty 2004 dzięki bardzo uratowałeś mi życie :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się