Gość mikepap Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 witam, czy ktoś wie co i jak ustawic aby pozbyć się tego nieciekawego efektu, dzieje się tak tylko jak włącze GI, używam świateł i materiałów brazilowskich
kowalski Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 ja się tam na Brazilu nie znam, jak zajrzy fotas to pewnie włąściwe rozwiązanie tego problemu poda, ja bym w zakładce Luma Server przy Direct Illumination zaznaczył Area Light i Sky Light i później w Sampling Control zwiększył View rate, Sec. Rate i Bounces (co do tego ostatniego nie jestem pewien), jak to nie pomorze to nie wiem co innego by można jeszcze zrobić
Gość User190 Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 Sprawdź sobie strukturę obiektów - jeśli dwie ścianki są zbyt blisko siebie w jednej płaszczyźnie (pokrywają się) to brazil wyrzuca taki syf... nawet, jeśli nie ma tam widocznej powierzchni z tej strony!! Może też tak być, jesli przesadziłeś z bajerami przy fotonach.. pozdrawiam
Gość User190 Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 Niom, przyjrzałem sie jeszcze raz - raczej an 100% zła struktura obiektu7 - pewnie wycinałeś dużo booleanem, prawda?? W tym przypadku będzie to do poprawienia.. :( Wiem, że na początku tego nie było, ale brazylijka tak ma.. jest dobrze, dobrze, aż nagle pojawiają się krzaczki :) :D
fotoas Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 czy ktos wogole sciagal te moje tutoriale ?? rany..przeciez tam o tym mowilem Estimate za malo dales.. ot cala filozofia ale jeszcze zalezy co tan naustawiales, bo jesli cos zle to moze es timate nie pomoze
Gość mikepap Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 dzieki wielkie, juz jest okej, rzeczywiscie chodzilo o ustawienia fotonow-search radius konkretnie, tylko ze jak pozminiam je tak rzeby neie bylo widac smieci to efekt wychodzi taki jak z samym tylko sky light ale szybciej sie renderuje
fotoas Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 daj 2000000-4 000 000 fotonow ze spot lighta 3 diffuse.depth.. sky light na 1 bounces na 1_ diffuse w Indirect Energy na 1 Estimate na 32-128... spliting wylacz..Coef filter wlacz na 1,1 ustal radius w zakladce z fotonami w swietle tak zeby okalal tylko to co widoczne w scenie nie tweakuj fotonow power w fotonach poustawiaj..tak od 1-5 nawet.... powinno smigac.. Undesampling na -3,0.. czyli Shade rate,wylacz indirect illumination odchacz Allow Default Lights Wlacz Decay dla swiatla.. ustaw ta czasze Decaya tak na 20m ( na oko) od budynku i daj Scale na 20% wieksza wartosc niz Start Dist ustaw Decay na Inverse powinno smigac to tak na szybko fotoas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się