Napisano 24 Luty 200421 l witam, czy ktoś wie co i jak ustawic aby pozbyć się tego nieciekawego efektu, dzieje się tak tylko jak włącze GI, używam świateł i materiałów brazilowskich
Napisano 24 Luty 200421 l ja się tam na Brazilu nie znam, jak zajrzy fotas to pewnie włąściwe rozwiązanie tego problemu poda, ja bym w zakładce Luma Server przy Direct Illumination zaznaczył Area Light i Sky Light i później w Sampling Control zwiększył View rate, Sec. Rate i Bounces (co do tego ostatniego nie jestem pewien), jak to nie pomorze to nie wiem co innego by można jeszcze zrobić
Napisano 25 Luty 200421 l Sprawdź sobie strukturę obiektów - jeśli dwie ścianki są zbyt blisko siebie w jednej płaszczyźnie (pokrywają się) to brazil wyrzuca taki syf... nawet, jeśli nie ma tam widocznej powierzchni z tej strony!! Może też tak być, jesli przesadziłeś z bajerami przy fotonach.. pozdrawiam
Napisano 25 Luty 200421 l Niom, przyjrzałem sie jeszcze raz - raczej an 100% zła struktura obiektu7 - pewnie wycinałeś dużo booleanem, prawda?? W tym przypadku będzie to do poprawienia.. :( Wiem, że na początku tego nie było, ale brazylijka tak ma.. jest dobrze, dobrze, aż nagle pojawiają się krzaczki :) :D
Napisano 25 Luty 200421 l czy ktos wogole sciagal te moje tutoriale ?? rany..przeciez tam o tym mowilem Estimate za malo dales.. ot cala filozofia ale jeszcze zalezy co tan naustawiales, bo jesli cos zle to moze es timate nie pomoze
Napisano 25 Luty 200421 l dzieki wielkie, juz jest okej, rzeczywiscie chodzilo o ustawienia fotonow-search radius konkretnie, tylko ze jak pozminiam je tak rzeby neie bylo widac smieci to efekt wychodzi taki jak z samym tylko sky light ale szybciej sie renderuje
Napisano 26 Luty 200421 l daj 2000000-4 000 000 fotonow ze spot lighta 3 diffuse.depth.. sky light na 1 bounces na 1_ diffuse w Indirect Energy na 1 Estimate na 32-128... spliting wylacz..Coef filter wlacz na 1,1 ustal radius w zakladce z fotonami w swietle tak zeby okalal tylko to co widoczne w scenie nie tweakuj fotonow power w fotonach poustawiaj..tak od 1-5 nawet.... powinno smigac.. Undesampling na -3,0.. czyli Shade rate,wylacz indirect illumination odchacz Allow Default Lights Wlacz Decay dla swiatla.. ustaw ta czasze Decaya tak na 20m ( na oko) od budynku i daj Scale na 20% wieksza wartosc niz Start Dist ustaw Decay na Inverse powinno smigac to tak na szybko fotoas
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto