magdaO Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 3ds maxem zajmuję się od niedawna, z modelingiem już jako tako sobie radzę, gorsze są teksturowanie i światło. Modeluję butelkę i nie za bardzo wiem, jak zrobić takie grube, zielone :D butelkowe szkło. Przejrzałam już mnóstwo tutoriali jak zrobić materiał szkła, ale kiedy dodaję kolor, staje się bardzo matowe. Magda
tweety Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 jesli renderujesz w vrayu to zapraszam na stronkę vray-materials.de gdzie znajdziesz masę gotowców na których możesz podpatrzeć o co chodzi w szkle. pozdrawiam
tweety Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 no to zacznij :) daje dużo możliwości. zresztą w Mentalu (zintegrowanym z maxem) też bez problemu da się coś takiego zrobić. nawet lepiej bo mental ma fantastyczne materiały glass.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now