magdaO Napisano 10 Październik 2008 Share Napisano 10 Październik 2008 3ds maxem zajmuję się od niedawna, z modelingiem już jako tako sobie radzę, gorsze są teksturowanie i światło. Modeluję butelkę i nie za bardzo wiem, jak zrobić takie grube, zielone :D butelkowe szkło. Przejrzałam już mnóstwo tutoriali jak zrobić materiał szkła, ale kiedy dodaję kolor, staje się bardzo matowe. Magda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 10 Październik 2008 Share Napisano 10 Październik 2008 jesli renderujesz w vrayu to zapraszam na stronkę vray-materials.de gdzie znajdziesz masę gotowców na których możesz podpatrzeć o co chodzi w szkle. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magdaO Napisano 10 Październik 2008 Autor Share Napisano 10 Październik 2008 w sumie to nie używam vraya... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 10 Październik 2008 Share Napisano 10 Październik 2008 no to zacznij :) daje dużo możliwości. zresztą w Mentalu (zintegrowanym z maxem) też bez problemu da się coś takiego zrobić. nawet lepiej bo mental ma fantastyczne materiały glass. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magdaO Napisano 10 Październik 2008 Autor Share Napisano 10 Październik 2008 :) pracuję nad tym.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się