Napisano 10 Październik 200816 l 3ds maxem zajmuję się od niedawna, z modelingiem już jako tako sobie radzę, gorsze są teksturowanie i światło. Modeluję butelkę i nie za bardzo wiem, jak zrobić takie grube, zielone :D butelkowe szkło. Przejrzałam już mnóstwo tutoriali jak zrobić materiał szkła, ale kiedy dodaję kolor, staje się bardzo matowe. Magda
Napisano 10 Październik 200816 l jesli renderujesz w vrayu to zapraszam na stronkę vray-materials.de gdzie znajdziesz masę gotowców na których możesz podpatrzeć o co chodzi w szkle. pozdrawiam
Napisano 10 Październik 200816 l no to zacznij :) daje dużo możliwości. zresztą w Mentalu (zintegrowanym z maxem) też bez problemu da się coś takiego zrobić. nawet lepiej bo mental ma fantastyczne materiały glass.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto