Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

3ds maxem zajmuję się od niedawna, z modelingiem już jako tako sobie radzę, gorsze są teksturowanie i światło. Modeluję butelkę i nie za bardzo wiem, jak zrobić takie grube, zielone :D butelkowe szkło. Przejrzałam już mnóstwo tutoriali jak zrobić materiał szkła, ale kiedy dodaję kolor, staje się bardzo matowe.

 

Magda

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli renderujesz w vrayu to zapraszam na stronkę vray-materials.de gdzie znajdziesz masę gotowców na których możesz podpatrzeć o co chodzi w szkle.

 

pozdrawiam

Napisano

no to zacznij :) daje dużo możliwości. zresztą w Mentalu (zintegrowanym z maxem) też bez problemu da się coś takiego zrobić. nawet lepiej bo mental ma fantastyczne materiały glass.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności