efka Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 Jako ze to mój pierwszy post, to wypada sie przywitać - cześć ludziska :D Od niedawna ćwiczę grafikę 3d z nastawieniem na modele do gier i jako pierwszy poważniejszy projekt postanowiłam wymodelować człowieka. Wip bo cały czas coś robię jakieś drobne poprawki. Ogólnie - co sądzicie o modelu? Czy siatka jest poprawna? Co zmienić żeby było lepiej? Z góry dzięki za wszystkie porady i konstruktywną krytykę. Dodam, że model ma 1369 poly / 2610 trójkątów /, tekstury są osobne na skarpetki, spodnie, sweter, rękawy, ręce i głowę (pomiędzy 512 a 1024 każda) + lekki normal (ale nad normalami jeszcze muszę posiedzieć). Oprócz podglądu na siatkę i renderów dołączam małą refkę.
moss Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 Jak na sam poczatek to nie najgorzej jakichs konkretnych wskazowek do samego modelu nie dam bo na charakterkach nie znam sie zbyt dobrze. Odnosnie textur to na tak lowpolygonowy model dalbym 1 teksture 1024x1024, a jesli juz tak bardzo upierasz sie na kilku to rece, nogi itp do tego modelu spokojnie wystarczyly by 256x256. Milo bylo mi odpowiedzec na twoj pierwszy post. Witam :)
DiO Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 wiamy witamy:) jak na "pierwszy powazniejszy projekt" to jest lepiej niz dobrze ;) chcialem sie w sumie doczepic do bluzy ale mialem taka sama i tez tak wlasnie na mnie lezala ;) wiec jest git. tylko texturki mozna bylo tak jak moskiller wyzej napisal. pozdrawiam
efka Napisano 10 Październik 2008 Autor Napisano 10 Październik 2008 Dzięki, nie spodziewałam się tak ciepłego przyjęcia :P Chyba faktycznie z texturami trochę za mocno poszalałam, przy następnym modelu zrobię mniej/mniejsze.
Temporal Napisano 11 Październik 2008 Napisano 11 Październik 2008 ogolnie fajnie ale cos zmarnowane troche siaty jest w niektorych miejscach (np twarz niby gesto ale jakos wplywu na geometrie i tak nie ma) oraz proporcje troche nie teges jakies dlugie lapy a nozki krotkie to tyle odemnie :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się