Trybal Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Witam... Mam mały problem z wycięciem obiektu za pomocą Booleana... Albowiem chodzi o coś takiego, że mam takie objekty... A po skorzystaniu z Booleana chrzani sie siatka... Po głębszym przeanalizowaniu stwierdziłem, że samo wycięcie jest poprawne, tylko siatka na tej zewnętrznej powierzchni się psuje :/
Deep Blue Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Górna ściana obiektu ma złą siatkę. Jeżeli chcesz używać boole'ana licz się z tym że, musisz mieć dużo polygonów w ścianie obiektu na którym chcesz zastosować ów wymieniony przeze mnie modyfikator. możesz jak ja przewidywać albo zaznaczyć powierzchnię (polygon-ten u góry) i quicksliceować.
Temporal Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 Lepiej uzyc shepe marge a pozniej recznie pociagnac edge by utworzyc ladne quady w siatce. Boolean smierdzi i zawsze bedziesz musial po nim mase rzeczy poprawiac wiec to sie nie bardzo kalkuluje. Oczywiscie sa przypadki gdzie w najbardziej prymitywnych sytuacjach boolean zadziala bez zgrzytu i nie bedziemu musieli nic poprawiac no ale trzeba sie zastanowic czy chcesz robic jakies prace czy wycietego boxa w boxie :P. O booleanie juz duzo zostalo powiedziane i jakos malo widac jego zwolennikow.
Rekomendowane odpowiedzi