Trybal Napisano 17 Październik 2008 Share Napisano 17 Październik 2008 Witam... Mam mały problem z wycięciem obiektu za pomocą Booleana... Albowiem chodzi o coś takiego, że mam takie objekty... A po skorzystaniu z Booleana chrzani sie siatka... Po głębszym przeanalizowaniu stwierdziłem, że samo wycięcie jest poprawne, tylko siatka na tej zewnętrznej powierzchni się psuje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deep Blue Napisano 17 Październik 2008 Share Napisano 17 Październik 2008 Górna ściana obiektu ma złą siatkę. Jeżeli chcesz używać boole'ana licz się z tym że, musisz mieć dużo polygonów w ścianie obiektu na którym chcesz zastosować ów wymieniony przeze mnie modyfikator. możesz jak ja przewidywać albo zaznaczyć powierzchnię (polygon-ten u góry) i quicksliceować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 19 Październik 2008 Share Napisano 19 Październik 2008 Lepiej uzyc shepe marge a pozniej recznie pociagnac edge by utworzyc ladne quady w siatce. Boolean smierdzi i zawsze bedziesz musial po nim mase rzeczy poprawiac wiec to sie nie bardzo kalkuluje. Oczywiscie sa przypadki gdzie w najbardziej prymitywnych sytuacjach boolean zadziala bez zgrzytu i nie bedziemu musieli nic poprawiac no ale trzeba sie zastanowic czy chcesz robic jakies prace czy wycietego boxa w boxie :P. O booleanie juz duzo zostalo powiedziane i jakos malo widac jego zwolennikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi