Napisano 25 Luty 200421 l jeju znow prosze o rade ale takie moje poczatki. Otoz mam taki problem, ze chce polaczyc dwa obiekty zrobione ze splajnow i nalozonym surfacem, tylko ze jeden z nich ma ustawione flip normals zeby byl widoczny z tej strony, ktora ma byc widoczna, jak polacze linie to narzucajac surface nie widze jednej, albo drugiej to zalezy od tego czy dam flip normals czy nie. Pliss HELP me
Napisano 25 Luty 200421 l Po połączeniu obydwu obiektów przejdź do trybu selekcji: \'spline\' (trzecia ikonka możliwość wybierania całych spline\'ów), zaznacz wszystkie spline\'y należące do tej bryły, której normalne chcesz odwrócić i wciśnij \'reverse\' (nieco niżej w rollout: \'geometry\' ). ...powinno pomóc Powodzenia.
Napisano 25 Luty 200421 l Autor jak daje reverse to pozniej po odznaczeniu flip normals dalej mi to znika, a ja potrzebuje tak zrobic aby po odznaczeniu flip normals w surface obiekt byl widoczny, jakbys jeszcze wpadl na jakis pomysl to napisz. Za pomoc wielkie dzieki
Napisano 25 Luty 200421 l Dwa obiekty z surface, jeden ma filp\'a.... Wywalasz modyfikatory surface. Łączysz Spliny... Dodajesz na całość jeden Surface no i nie ma że boli... :) tego ostatniego wpisu chyba nie zrozumiałem... obiekt ma być widoczny po odzaneniu flip normals? że jak? A wrzuć sobie materiał 2-sided na całość i będziesz szczęśliwy! :)
Napisano 25 Luty 200421 l heh, teraz doczytalem dokladnie Twoje pytanie.... zrozumiałem, że tobie chodzi o to, że po połączeniu obiektów jeden jest zrobiony dobrze, a drugi wywrócony \"na lewą stronę\". Ale teraz z tego co rozumiem to chodzi Tobie o to, aby widzieć dwie strony na raz tak?? jeśli tak to Kris_R już podał rozwiązanie - materiał 2 sided. PS. Nie pisz tyle postów pod rząd - jeśli zapomniałeś coś dodać - korzystaj z edycji.
Napisano 25 Luty 200421 l Autor chodzi mi o to, że po połączeniu obiektów jeden jest zrobiony dobrze, a drugi wywrócony \"na lewą stronę\". Ale ten 2 sided mi pomogl dzieki za poswiecenie mi swojego cennego czsu
Napisano 25 Luty 200421 l heh, no to wlasnie w tym pomogl wspomniany wyzej przez mnie \'reverse\' ale test robilem na prostych brylach... może przy bardziej skomplikowanych nie dziala :| , pewnie to dziś sprawdzę, ale mniejsza o to - ważne że problem rozwiązany :)