Napisano 18 Październik 200816 l Hej, pracuję nad animacją łączącą tła 3d z postaciami 2d. Tutaj test: http://www.vimeo.com/1999814 -EDIT- Stare: Czy ktoś może zna dobry sposób jak w maxie dobrze dobrać do reactora world scale i collision tolerance? Bo jak na załączonym teście widać mam problemy z przenikaniem się obiektów w reactorze (sznurowadła z butami). Tzn do butów są zlinkowane ukryte proxy, a sznurowadła animowane jako rope. Chciałbym, chyba, zmniejszyć collision tolerance, ale jak zmniejszam to wyskakuje błąd że jest "extremely low", a mimo tego przenikania zachodzą... Jakieś sugestie? Edytowane 18 Październik 200816 l przez Wert
Napisano 18 Październik 200816 l jednostki masz w metrach ? dziwne ze na defaultowych nie dziala :/ nie jestem expertem od reactora mozesz cos wiecej zdradzic o animce btw ?
Napisano 18 Październik 200816 l Autor Well, na defaultowych pewnie by działało, ale dość długo je kalibrowałem żeby ten rope się zachowywał jak sznurowadło... i z jego zachowania jestem zadowolony, tylko kolizje przestał dobrze wykrywac... Jednostki mam tak: ustawione mam generic units. Sznurowadło ma ich 132 wysokosci. World scale wynosi 1m = 59. Gravity -386. Col tolerance 0.3.
Napisano 18 Październik 200816 l Autor Hmm, zaczynam przypuszczac ze to moze byc wina tego, ze animacja proxy butow, mimo ze na ekranie max'a jest widoczna, bo sa podlinkowane do bipeda, w havoku nie jest liczona... W takim razie musze sprobowac do proxy przypisac wlasne keyframe'y...
Napisano 18 Październik 200816 l Autor Już mam. Havok nie liczy obiektów które mają własną animację jeżeli nie jest włączona opcja "Unyielding", w tym wypadku proxy butów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto