Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej, pracuję nad animacją łączącą tła 3d z postaciami 2d.

 

Tutaj test:

http://www.vimeo.com/1999814

 

-EDIT- Stare:

Czy ktoś może zna dobry sposób jak w maxie dobrze dobrać do reactora world scale i collision tolerance?

 

Bo jak na załączonym teście widać mam problemy z przenikaniem się obiektów w reactorze (sznurowadła z butami). Tzn do butów są zlinkowane ukryte proxy, a sznurowadła animowane jako rope. Chciałbym, chyba, zmniejszyć collision tolerance, ale jak zmniejszam to wyskakuje błąd że jest "extremely low", a mimo tego przenikania zachodzą... Jakieś sugestie?

Edytowane przez Wert

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 991
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jednostki masz w metrach ?

dziwne ze na defaultowych nie dziala :/ nie jestem expertem od reactora

 

mozesz cos wiecej zdradzic o animce btw ?

Napisano
  • Autor

Well, na defaultowych pewnie by działało, ale dość długo je kalibrowałem żeby ten rope się zachowywał jak sznurowadło... i z jego zachowania jestem zadowolony, tylko kolizje przestał dobrze wykrywac...

 

Jednostki mam tak: ustawione mam generic units. Sznurowadło ma ich 132 wysokosci. World scale wynosi 1m = 59. Gravity -386. Col tolerance 0.3.

Napisano
  • Autor

Hmm, zaczynam przypuszczac ze to moze byc wina tego, ze animacja proxy butow, mimo ze na ekranie max'a jest widoczna, bo sa podlinkowane do bipeda, w havoku nie jest liczona... W takim razie musze sprobowac do proxy przypisac wlasne keyframe'y...

Napisano
  • Autor

Już mam. Havok nie liczy obiektów które mają własną animację jeżeli nie jest włączona opcja "Unyielding", w tym wypadku proxy butów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności