Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej, pracuję nad animacją łączącą tła 3d z postaciami 2d.

 

Tutaj test:

http://www.vimeo.com/1999814

 

-EDIT- Stare:

Czy ktoś może zna dobry sposób jak w maxie dobrze dobrać do reactora world scale i collision tolerance?

 

Bo jak na załączonym teście widać mam problemy z przenikaniem się obiektów w reactorze (sznurowadła z butami). Tzn do butów są zlinkowane ukryte proxy, a sznurowadła animowane jako rope. Chciałbym, chyba, zmniejszyć collision tolerance, ale jak zmniejszam to wyskakuje błąd że jest "extremely low", a mimo tego przenikania zachodzą... Jakieś sugestie?

Edytowane przez Wert
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Well, na defaultowych pewnie by działało, ale dość długo je kalibrowałem żeby ten rope się zachowywał jak sznurowadło... i z jego zachowania jestem zadowolony, tylko kolizje przestał dobrze wykrywac...

 

Jednostki mam tak: ustawione mam generic units. Sznurowadło ma ich 132 wysokosci. World scale wynosi 1m = 59. Gravity -386. Col tolerance 0.3.

Napisano

Hmm, zaczynam przypuszczac ze to moze byc wina tego, ze animacja proxy butow, mimo ze na ekranie max'a jest widoczna, bo sa podlinkowane do bipeda, w havoku nie jest liczona... W takim razie musze sprobowac do proxy przypisac wlasne keyframe'y...

Napisano

Już mam. Havok nie liczy obiektów które mają własną animację jeżeli nie jest włączona opcja "Unyielding", w tym wypadku proxy butów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności