Wert Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 (edited) Hej, pracuję nad animacją łączącą tła 3d z postaciami 2d. Tutaj test: http://www.vimeo.com/1999814 -EDIT- Stare: Czy ktoś może zna dobry sposób jak w maxie dobrze dobrać do reactora world scale i collision tolerance? Bo jak na załączonym teście widać mam problemy z przenikaniem się obiektów w reactorze (sznurowadła z butami). Tzn do butów są zlinkowane ukryte proxy, a sznurowadła animowane jako rope. Chciałbym, chyba, zmniejszyć collision tolerance, ale jak zmniejszam to wyskakuje błąd że jest "extremely low", a mimo tego przenikania zachodzą... Jakieś sugestie? Edited October 18, 2008 by Wert Link to comment Share on other sites More sharing options...
ttaaddeekk Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 jednostki masz w metrach ? dziwne ze na defaultowych nie dziala :/ nie jestem expertem od reactora mozesz cos wiecej zdradzic o animce btw ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wert Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Well, na defaultowych pewnie by działało, ale dość długo je kalibrowałem żeby ten rope się zachowywał jak sznurowadło... i z jego zachowania jestem zadowolony, tylko kolizje przestał dobrze wykrywac... Jednostki mam tak: ustawione mam generic units. Sznurowadło ma ich 132 wysokosci. World scale wynosi 1m = 59. Gravity -386. Col tolerance 0.3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wert Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Hmm, zaczynam przypuszczac ze to moze byc wina tego, ze animacja proxy butow, mimo ze na ekranie max'a jest widoczna, bo sa podlinkowane do bipeda, w havoku nie jest liczona... W takim razie musze sprobowac do proxy przypisac wlasne keyframe'y... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wert Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Już mam. Havok nie liczy obiektów które mają własną animację jeżeli nie jest włączona opcja "Unyielding", w tym wypadku proxy butów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now