DaveBorck Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 Cześć Mam takowy problem Korzystając z tutkow Allana Mckaya stworzyłem birth script, który przyczepia fragmenty większego obiektu (każdy to editable poly) do partikli tak, że potem mam partikle wyrównane to fragmentów obiektu i poruszające nimi. ------------------------------------ on ChannelsUsed pCont do ( pCont.useShape = true pCont.useTM = true ) on Init pCont do ( global calosc = $fragment_* as array ) on Proceed pCont do ( t1 = pCont.getTimeStart() as float t2 = pCont.getTimeEnd() as float if ((t1 = 0)) then ( ( pCont.Addparticles calosc.count for i in 1 to calosc.count do ( pCont.particleIndex = i pCont.particleTM = calosc.transform pCont.particleShape = calosc.mesh ) ) ) ) on Release pCont do ( ) --------------------------------- Wszystko jest cacy,ale ja bym chciał żeby ten obiekt się rozpadł na te fragmenty polecial sobie do find targeta gdzieś w scenie i potem złożył się spowrotem w całość za pomocą opcji by script vector w drugim find targecie. --------------------------------- on ChannelsUsed pCont do ( pCont.useVector = true pCont.useTM = true ) on Init pCont do ( ) on Proceed pCont do ( count = pCont.NumParticles() for a in 1 to count do ( pCont.particleIndex = a pCont.particleVector = calosc[a].transform ) ) on Release pCont do ( ) ------------------------- I tu zaczynają się problemy bo obiekt po złożeniu ma poobracane fragmenty, albo wcale się nie składa :/ Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam DaveBorck
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się