Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć

 

Mam takowy problem

 

Korzystając z tutkow Allana Mckaya stworzyłem birth script, który przyczepia

fragmenty większego obiektu (każdy to editable poly) do partikli tak, że potem mam partikle wyrównane to fragmentów obiektu i poruszające nimi.

 

------------------------------------

on ChannelsUsed pCont do

(

pCont.useShape = true

pCont.useTM = true

)

 

on Init pCont do

(

global calosc = $fragment_* as array

 

)

 

on Proceed pCont do

(

 

t1 = pCont.getTimeStart() as float

t2 = pCont.getTimeEnd() as float

 

if ((t1 = 0)) then

(

(

pCont.Addparticles calosc.count

for i in 1 to calosc.count do

(

pCont.particleIndex = i

pCont.particleTM = calosc.transform

pCont.particleShape = calosc.mesh

)

)

)

)

on Release pCont do

(

)

---------------------------------

 

Wszystko jest cacy,ale ja bym chciał żeby ten obiekt się rozpadł na te fragmenty polecial sobie do find targeta gdzieś w scenie i potem złożył się spowrotem w całość za pomocą opcji by script vector w drugim find targecie.

 

 

---------------------------------

on ChannelsUsed pCont do

(

pCont.useVector = true

pCont.useTM = true

)

on Init pCont do

(

)

on Proceed pCont do

(

count = pCont.NumParticles()

 

for a in 1 to count do

(

pCont.particleIndex = a

pCont.particleVector = calosc[a].transform

)

)

on Release pCont do

(

)

 

-------------------------

I tu zaczynają się problemy bo obiekt po złożeniu ma poobracane fragmenty, albo wcale się nie składa :/

 

Z góry dzięki za pomoc

 

Pozdrawiam

DaveBorck

  • Wyświetleń 703
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności