Skocz do zawartości

budowanie się obiektu z geometrii podpietej do partikli


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

 

Mam takowy problem

 

Korzystając z tutkow Allana Mckaya stworzyłem birth script, który przyczepia

fragmenty większego obiektu (każdy to editable poly) do partikli tak, że potem mam partikle wyrównane to fragmentów obiektu i poruszające nimi.

 

------------------------------------

on ChannelsUsed pCont do

(

pCont.useShape = true

pCont.useTM = true

)

 

on Init pCont do

(

global calosc = $fragment_* as array

 

)

 

on Proceed pCont do

(

 

t1 = pCont.getTimeStart() as float

t2 = pCont.getTimeEnd() as float

 

if ((t1 = 0)) then

(

(

pCont.Addparticles calosc.count

for i in 1 to calosc.count do

(

pCont.particleIndex = i

pCont.particleTM = calosc.transform

pCont.particleShape = calosc.mesh

)

)

)

)

on Release pCont do

(

)

---------------------------------

 

Wszystko jest cacy,ale ja bym chciał żeby ten obiekt się rozpadł na te fragmenty polecial sobie do find targeta gdzieś w scenie i potem złożył się spowrotem w całość za pomocą opcji by script vector w drugim find targecie.

 

 

---------------------------------

on ChannelsUsed pCont do

(

pCont.useVector = true

pCont.useTM = true

)

on Init pCont do

(

)

on Proceed pCont do

(

count = pCont.NumParticles()

 

for a in 1 to count do

(

pCont.particleIndex = a

pCont.particleVector = calosc[a].transform

)

)

on Release pCont do

(

)

 

-------------------------

I tu zaczynają się problemy bo obiekt po złożeniu ma poobracane fragmenty, albo wcale się nie składa :/

 

Z góry dzięki za pomoc

 

Pozdrawiam

DaveBorck

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności