DaveBorck Posted October 18, 2008 Posted October 18, 2008 Cześć Mam takowy problem Korzystając z tutkow Allana Mckaya stworzyłem birth script, który przyczepia fragmenty większego obiektu (każdy to editable poly) do partikli tak, że potem mam partikle wyrównane to fragmentów obiektu i poruszające nimi. ------------------------------------ on ChannelsUsed pCont do ( pCont.useShape = true pCont.useTM = true ) on Init pCont do ( global calosc = $fragment_* as array ) on Proceed pCont do ( t1 = pCont.getTimeStart() as float t2 = pCont.getTimeEnd() as float if ((t1 = 0)) then ( ( pCont.Addparticles calosc.count for i in 1 to calosc.count do ( pCont.particleIndex = i pCont.particleTM = calosc.transform pCont.particleShape = calosc.mesh ) ) ) ) on Release pCont do ( ) --------------------------------- Wszystko jest cacy,ale ja bym chciał żeby ten obiekt się rozpadł na te fragmenty polecial sobie do find targeta gdzieś w scenie i potem złożył się spowrotem w całość za pomocą opcji by script vector w drugim find targecie. --------------------------------- on ChannelsUsed pCont do ( pCont.useVector = true pCont.useTM = true ) on Init pCont do ( ) on Proceed pCont do ( count = pCont.NumParticles() for a in 1 to count do ( pCont.particleIndex = a pCont.particleVector = calosc[a].transform ) ) on Release pCont do ( ) ------------------------- I tu zaczynają się problemy bo obiekt po złożeniu ma poobracane fragmenty, albo wcale się nie składa :/ Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam DaveBorck
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now