Napisano 19 Październik 200816 l niedlugo matura, trzeba wybrac strudia itd problem jest tego rodzaju - w co sie wstrzelic, na co nastawic, jaki kierunek itd aby jak najbardziej sie przydal w robieniu 3d jako takiej uczelni(publicznej) na 3ds maxa to poprostu w nie ma, wiec zdolnosci praktyczne wewnatrz programu no to poprostu samoksztalcenie sie pytam takze potencjalnych pracodawcow - na co patrza przychylniej: skonczone jakies studia kontruktorskie czy np. plastyczne czy moze architektura??
Napisano 19 Październik 200816 l pracodawcy patrza na dokonania wiec najwazniejsze jest portfolio :) powiem jak to wygladalo na moim przykladzie. Skonczylem czysto mechaniczne technikum, potem 2 lata na studium reklamy (wiecej daly mi znajomosci niz wyklady) a potem inzynierskie studia na kierunku grafiki w Katowicach. Tu doslownie 1-2 zajecia z ktorych cos dalo sie wyniesc fajnego. Na szczescie trafilismy na super wykladowce od 3d, gosc znal sie na rzeczy i zajecia byly ciekawe. Ogolnie to trzeba uczyc sie samemu, gdyby nie tracic czasu na wiele lat srednio przydatnych studiów to mozna by o wiele szybciej wyjsc na swoje. 95% swoich umiejetnosci wypracowalem sobie sam. Troche przydaje sie teraz techniczna wiedza z technikum. Podstawy mechaniki i rysunku technicznego bardzo sie czasem przydaja :)
Napisano 19 Październik 200816 l A co chcesz robić wizki, postacie, animować....? Jak wizki to architektura wnętrz albo normalna. Jak postacie art itp to może do ASP. Musisz sobie na te pytanie odpowiedzieć?
Napisano 19 Październik 200816 l ja za prawie 2 lata piszę maturę, ale już zdecydowałem że raczej architektura. Na polibudzie białostockiej jest też kierunek grafika, ale do końca nie wiem o co w nim chodzi (bardzo możliwe, że go wybiorę). Opis brzmi zachęcająco. http://www.pb.bialystok.pl/Wydzial-Architektury-rekrutacja.html#g
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto