Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich,

 

Chciałbym stworzyć obiekt o około 20-stu osiach ruchu z możliwością kontrolowania stopnia obrotu każdej z nich przy pomocy danych dostarczonych przez inny program bądź sygnał zewnętrzny. Czy skrypty maxa dają taką możliwość?

 

Pozdrawiam

  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted
Tak. Maxscript umożliwia zaczytywanie danych z zewnątrz.

 

Dziekuje za szybką odpowiedz.

Czy w takim wypadku jestem skazany oglądac wyniki w środowisku maxa?

Może jest możliwość, żeby taki skrypt odpalic jako osobny program?

Posted
Dziekuje za szybką odpowiedz.

Czy w takim wypadku jestem skazany oglądac wyniki w środowisku maxa?

Może jest możliwość, żeby taki skrypt odpalic jako osobny program?

 

Sorry, ale troche nie jarze. To nie chodzi Ci o możliwość oglądania tego w maxie. Jak nie, to po co chcesz to wczytać ?

Jest możliwość, żeby maxa odpalić w trybie ukrytym i może on przyjmować dane wtedy.

 

Opisz co chcesz dokładnie zrobić, bo tak to sie będziemy bawić w zgaduj- zgadule.

 

joł

Posted

Mam model ręki i chciałym żeby stopień zgięcia palców był na bieząco animowany na podstawie danych dostarczanych powiedzmy 4 razy na sekunde.

Fajnie gdybym miał możliwość odpalania tego na innym kompie bez instalowania maxa,stad moje pytanie.

 

Pomyślałem, ze zrobie to na skryptach, bo inaczej bede musiał kombionowac z c++.

Posted

No nie bardzo łapie "odpalenia tego". W sensie czego? Maxa, czy programu do zczytywania. Jeśli chodzi o program to jest to możliwe. Na jednym kompie odpalasz programik do zczytywania (trzeba samemu napisać), wysyłasz dane przez TCP i odbierasz na kompie z odpalonym maxem i dopisanym pluginem do odbierania danych. Później te dane maxscriptem narzucasz na szkielet. Znajomy napisał coś takiego i działa, czyli sie da.

 

Bez c++ sie nie obejdzie.

 

Aha, jeśli chodzi o paluchy to i tak najszybciej sie animuje to tradycyjnie. Kombinowaliśmy z różnymi setupami od joysticków do rękawic ze światłowodami i nic nie zastąpi wprawnej ręki animatora. Joysticki są zbyt kłopotliwe w ustawianiu w realtime, a rękawice drżą. Ogólnie słabe efekty to daje.

Posted

Własnie o to chodzi, ze model ma być sterowany sygnałami EMG z mięśni. Taki projek na studia odnośnie sterowania protezą.

Juz wszystko kumam, jakos sobie poradze, dzieki wiekie za pomoc

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy