Napisano 20 Październik 200816 l Witam wszystkich, Chciałbym stworzyć obiekt o około 20-stu osiach ruchu z możliwością kontrolowania stopnia obrotu każdej z nich przy pomocy danych dostarczonych przez inny program bądź sygnał zewnętrzny. Czy skrypty maxa dają taką możliwość? Pozdrawiam
Napisano 20 Październik 200816 l Autor Tak. Maxscript umożliwia zaczytywanie danych z zewnątrz. Dziekuje za szybką odpowiedz. Czy w takim wypadku jestem skazany oglądac wyniki w środowisku maxa? Może jest możliwość, żeby taki skrypt odpalic jako osobny program?
Napisano 20 Październik 200816 l Dziekuje za szybką odpowiedz. Czy w takim wypadku jestem skazany oglądac wyniki w środowisku maxa? Może jest możliwość, żeby taki skrypt odpalic jako osobny program? Sorry, ale troche nie jarze. To nie chodzi Ci o możliwość oglądania tego w maxie. Jak nie, to po co chcesz to wczytać ? Jest możliwość, żeby maxa odpalić w trybie ukrytym i może on przyjmować dane wtedy. Opisz co chcesz dokładnie zrobić, bo tak to sie będziemy bawić w zgaduj- zgadule. joł
Napisano 20 Październik 200816 l Autor Mam model ręki i chciałym żeby stopień zgięcia palców był na bieząco animowany na podstawie danych dostarczanych powiedzmy 4 razy na sekunde. Fajnie gdybym miał możliwość odpalania tego na innym kompie bez instalowania maxa,stad moje pytanie. Pomyślałem, ze zrobie to na skryptach, bo inaczej bede musiał kombionowac z c++.
Napisano 20 Październik 200816 l No nie bardzo łapie "odpalenia tego". W sensie czego? Maxa, czy programu do zczytywania. Jeśli chodzi o program to jest to możliwe. Na jednym kompie odpalasz programik do zczytywania (trzeba samemu napisać), wysyłasz dane przez TCP i odbierasz na kompie z odpalonym maxem i dopisanym pluginem do odbierania danych. Później te dane maxscriptem narzucasz na szkielet. Znajomy napisał coś takiego i działa, czyli sie da. Bez c++ sie nie obejdzie. Aha, jeśli chodzi o paluchy to i tak najszybciej sie animuje to tradycyjnie. Kombinowaliśmy z różnymi setupami od joysticków do rękawic ze światłowodami i nic nie zastąpi wprawnej ręki animatora. Joysticki są zbyt kłopotliwe w ustawianiu w realtime, a rękawice drżą. Ogólnie słabe efekty to daje.
Napisano 20 Październik 200816 l Autor Własnie o to chodzi, ze model ma być sterowany sygnałami EMG z mięśni. Taki projek na studia odnośnie sterowania protezą. Juz wszystko kumam, jakos sobie poradze, dzieki wiekie za pomoc
Napisano 20 Październik 200816 l Nie ma sprawy. Jak skończysz to zarzuć efekt gdzieś na forum, albo pm do mnie, bo ciekawym jak to wyjdzie. Pozdro.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto