Skocz do zawartości

Animowanie obiektu z "zewnątrz"


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Chciałbym stworzyć obiekt o około 20-stu osiach ruchu z możliwością kontrolowania stopnia obrotu każdej z nich przy pomocy danych dostarczonych przez inny program bądź sygnał zewnętrzny. Czy skrypty maxa dają taką możliwość?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dziekuje za szybką odpowiedz.

Czy w takim wypadku jestem skazany oglądac wyniki w środowisku maxa?

Może jest możliwość, żeby taki skrypt odpalic jako osobny program?

 

Sorry, ale troche nie jarze. To nie chodzi Ci o możliwość oglądania tego w maxie. Jak nie, to po co chcesz to wczytać ?

Jest możliwość, żeby maxa odpalić w trybie ukrytym i może on przyjmować dane wtedy.

 

Opisz co chcesz dokładnie zrobić, bo tak to sie będziemy bawić w zgaduj- zgadule.

 

joł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam model ręki i chciałym żeby stopień zgięcia palców był na bieząco animowany na podstawie danych dostarczanych powiedzmy 4 razy na sekunde.

Fajnie gdybym miał możliwość odpalania tego na innym kompie bez instalowania maxa,stad moje pytanie.

 

Pomyślałem, ze zrobie to na skryptach, bo inaczej bede musiał kombionowac z c++.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie bardzo łapie "odpalenia tego". W sensie czego? Maxa, czy programu do zczytywania. Jeśli chodzi o program to jest to możliwe. Na jednym kompie odpalasz programik do zczytywania (trzeba samemu napisać), wysyłasz dane przez TCP i odbierasz na kompie z odpalonym maxem i dopisanym pluginem do odbierania danych. Później te dane maxscriptem narzucasz na szkielet. Znajomy napisał coś takiego i działa, czyli sie da.

 

Bez c++ sie nie obejdzie.

 

Aha, jeśli chodzi o paluchy to i tak najszybciej sie animuje to tradycyjnie. Kombinowaliśmy z różnymi setupami od joysticków do rękawic ze światłowodami i nic nie zastąpi wprawnej ręki animatora. Joysticki są zbyt kłopotliwe w ustawianiu w realtime, a rękawice drżą. Ogólnie słabe efekty to daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności