Napisano 23 Październik 200816 l Cześć! Mam 3 małe problemy z Maya PLE: 1.Gdy chcę by firanka była przezroczysta i ja zaznaczam i robie by była przezroczysta to taki efekt mam na całym modelu. 2.Jak ładnie zrobic by firanka była ściśnięta w jednym miejscu a reszta normalnie by to ładnie wyglądało cos takiego xd |/\| 3.Texturowanie. Nie mam pojęcia jak ładnie wyteksturować jakiś model. Macie może polskie tutoriale gdzie jest to dobrze wytłumaczone? I jak zrobic by tylko jedna ściana np. boxu była otexturowana? Dziękuję za wszytkie odp.
Napisano 23 Październik 200816 l Opowiedz o swoim problemie. Kiedy zaczales chorowac na oczy ze nie widziales dzialu z Maya?
Napisano 23 Październik 200816 l widzialem... A ty nie masz jakies innej choroby że nie wiedziałes nazwy "wolne dyskusje"? mozna gadac o wszystkim :] A ja sie zapytalem i mam takie prawo :]
Napisano 23 Październik 200816 l kakau: nie nie masz takiego prawa. jest dział maya więc tam pisz posty z Majką związane. to że istnieje dział wole dyskusje nie oznacza, że możesz robić sobie tutaj burdel.
Napisano 23 Październik 200816 l A ja sie zapytalem i mam takie prawo :] Jednoczesnie robiac balagan na forum, wrzucajac pytania do innego dzialu. Ktos szukajac tego samego, w danym dziale nie znajdzie odpowiedzi. Tak samo ty nie szukales w odpowiednim dziale, i nie znalazlem, a pewnie odpowiedz tam sie znajduje
Napisano 24 Październik 200816 l Witam, ad 1. zainteresuj sie opcja transparent w shaderach lub SubSurfaceScaterring ad 2. http://www.oman3d.com/tutorials/maya/cloth_aziz/ ad 3. Popatrz w dziale texturowanie lub http://www.3d.pl/wwwboard/forum-6.html a co do pojedynczej sciany to jesli to obiekt polygon - wybierasz konkretny "face" i przypisujesz nowy material i teksture jaka chcesz pozdro Edytowane 24 Październik 200816 l przez piszpan
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto