Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć!

Mam 3 małe problemy z Maya PLE:

1.Gdy chcę by firanka była przezroczysta i ja zaznaczam i robie by była przezroczysta to taki efekt mam na całym modelu.

2.Jak ładnie zrobic by firanka była ściśnięta w jednym miejscu a reszta normalnie by to ładnie wyglądało cos takiego xd |/\|

3.Texturowanie. Nie mam pojęcia jak ładnie wyteksturować jakiś model. Macie może polskie tutoriale gdzie jest to dobrze wytłumaczone? I jak zrobic by tylko jedna ściana np. boxu była otexturowana?

 

Dziękuję za wszytkie odp.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 784
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Opowiedz o swoim problemie. Kiedy zaczales chorowac na oczy ze nie widziales dzialu z Maya?

Napisano

widzialem... A ty nie masz jakies innej choroby że nie wiedziałes nazwy "wolne dyskusje"? mozna gadac o wszystkim :] A ja sie zapytalem i mam takie prawo :]

Napisano

kakau: nie nie masz takiego prawa. jest dział maya więc tam pisz posty z Majką związane. to że istnieje dział wole dyskusje nie oznacza, że możesz robić sobie tutaj burdel.

Napisano
A ja sie zapytalem i mam takie prawo :]
Jednoczesnie robiac balagan na forum, wrzucajac pytania do innego dzialu. Ktos szukajac tego samego, w danym dziale nie znajdzie odpowiedzi. Tak samo ty nie szukales w odpowiednim dziale, i nie znalazlem, a pewnie odpowiedz tam sie znajduje
Napisano

Witam,

ad 1. zainteresuj sie opcja transparent w shaderach lub SubSurfaceScaterring

ad 2. http://www.oman3d.com/tutorials/maya/cloth_aziz/

ad 3. Popatrz w dziale texturowanie lub http://www.3d.pl/wwwboard/forum-6.html a co do pojedynczej sciany to jesli to obiekt polygon - wybierasz konkretny "face" i przypisujesz nowy material i teksture jaka chcesz

 

pozdro

Edytowane przez piszpan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności