Napisano 31 Październik 200816 l Witam, mam pivot obiektu w (0.0.0) i próbuję utworzyć bryłę obrotową (revolve) i maya obraca niedokładnie (mała dziurka powstaje w środku obiektu). podstawa obiektu też jest odpowiednio umiejscowiona (punkty, które maja się złączyć są 0 zerze na osi X). Czy ktoś zetknął się z podobnym problemem? Pozdrawiam, Artur
Napisano 1 Listopad 200816 l mam pivot obiektu w (0.0.0) i próbuję utworzyć bryłę obrotową (revolve) i maya obraca niedokładnie (mała dziurka powstaje w środku obiektu) Zaznacz tego curve i go przesuwaj aż do zamknięcia się tej dziury albo zaznacz vertexy wokoło tej dziurki i kliknij mesh>fill hole i masz ;) podstawa obiektu też jest odpowiednio umiejscowiona (punkty, które maja się złączyć są 0 zerze na osi X) vertexy przesuń na środek innego sposobu nie znam :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto