Napisano 27 Luty 200421 l mam problem nie wiem jak pociąć bryłę 3D żeby użuć jej do reaktora (Fracture),ale żeby kawałki pocięte były też w 3d :P. Chodzi o to, że po rzuceniu jej np. w ścainę rozpadła się .proszę o pomoc osoby wiedzące lub robiące to . Dzięki :):):)
Napisano 27 Luty 200421 l hmm - \"czesc wspolna\" ?! Oczywiscie booleana mam na mysli, troche zabawy z kopiowaniem obiektow tnacych i ucinanego (kolejne kawalki) i bedzie po klopocie. O ile boolean sie nie obrazi na topologie (topografie chcialem napisac;P) siatki. Robilem kiedys tym sposobem i nawet ciekawie sie to rozpadalo, z tym ze uzywalem standardowej gravitacji - reactora jeszcze nie bylo w tych czasach:) Tak bym polecal uczynic, chyba ze akurat mam wyjatkowe zacmienie umyslu i nie potrafie jakiegos nowatorskiego sposobu wymyslic. W kazdym razie boolean - domyslnie przychodzi mi do glowy:) pozdr
Napisano 6 Marzec 200421 l lepiej chyba bedzie jak uzyjesz slice potniesz to na kawalki i potem stworzysz poprostu do tego animacje