KICI Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 Jak \"zlinkowac\" obiekt A do obiektu B ale tylko wzgledem jednej osi obrotu np. X? Obracajac obiektem B w view\'porcie automatycznie obracalby sie obiekt A
lechoo Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 Zaznaczasz obiekt, klikasz na nim prawym klawiszem myszki i wybierasz Wire Parameters.
KICI Napisano 28 Luty 2004 Autor Napisano 28 Luty 2004 Hehe... Zapomnialem napisac dlaczego chcialbym zrobic to skryptem. Otoz Wire Parameters nie wspopracuje z bip\'em z CS, a chcialbym zmusic obiekty do reagowania na ruch szkieletu. Bawilem sie rowniez Orientation Constraint, LookAt ... itp. ale tu \"przeskok\" kosci przy obrocie wiecej niz 180 stopni jest nie do przyjecia. Wiec moze jednak skrypt?
lechoo Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 Moze wykorzystaj Script Controller. W okienku kontrolera wpisujesz zwykly skrypt ktory steruje obrotami obiektu. Jesli masz np dwa boxy i w okienku kontrolera drugiego (czyli Box02) wpiszesz $Box01.rotation, to bedzie sie obracal dokladnie tak samo jak pierwszy. Jak nie bedzie dzialac tak jak chcesz, albo wolisz tradycyjnego skrypta to pisz i cos sie wymysli :)
KICI Napisano 1 Marzec 2004 Autor Napisano 1 Marzec 2004 Probowalem juz Script Controller - tu problem polega na wykonywaniu scryptu tylko podczas animacji
lechoo Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Zajrzyj do tego tematu: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6201&page=1#pid70504 To jest chyba dokladnie to o co Ci chodzi, tyle ze zamiast wiazac pozycje vertexa do dummiego powiazesz orientacje dwoch obiektow. Kiedy dodasz registerTimeCallback, skrypt bedzie wykonywal sie przy kazdej zmianie timeslidera.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się